ذائقه جات

هلی کوپتر نباشیم

يكشنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۴، ۰۱:۴۸ ق.ظ

وقت هایی که بی اعتنا رد میشوی یاد روزهایی میفتم که هلی کوپتری از آسمان کوچه ی تنگمان عبور میکرد و هیچ وقت فریادهای "من اینجام" دخترکی با موهایی خرمائی را نمیشنید و هیچ وقت تصویری از من نمیدید و هیچ وقت برایم شاخه گلی نمیفرستاد؛ با وجود اینکه بازی و دوستانم را رها کرده بودم و تمام خیابان شلوغی که دویدن به سمت آن برایم غدقن بود را دویده بودم.

۹۴/۱۰/۲۷

نظرات  (۱۷)

وحتی برای دفعات بعد که با وجود بی اعتنایی ش براش نقاشی بزرگ می کشیدیم تا ببیندمون... :((
پاسخ:
وقتایی که بیشتر میدووییم کمتر نتیجه داره انگار :|
چقدر بیرحمانه مثل هلی کوپتره ...
پاسخ:
بیرحمانه تو اوج سرعتشو زیباییشو به رخ میکشه :|
۲۷ دی ۹۴ ، ۰۹:۳۴ خانومی ...
راست میگی، هلی کوپتر نباشیم 
پاسخ:
تازه مورد داریم که که پره هاش با سرعت بیشتری میچرخن :|
۲۷ دی ۹۴ ، ۱۱:۲۴ ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل ( ◕ ‿ ◕ )
لایک
پاسخ:
:)
منم وقتی بچه بودم دنبال هلی کوپتر دویدم الانم با فندقیم میدوم
اونی که بی اعتنا رد میشه مثل هلی کوپتر لحظه ای شادیش بودنش...بعد چن دیقه دیگه یادمون میره که اصلا بوده
پاسخ:
آدمک های لحظه ای ... اینم خوبه :)
۲۷ دی ۹۴ ، ۱۷:۳۴ فاطیما کیان
با آدم های بی اعتنا هیچ کاری نمیشه کرد ... :(
پاسخ:
اولش دست تکون میدیم :(
۲۷ دی ۹۴ ، ۲۲:۴۹ ماه بانو
:)چی باشیم ؟...:)
پاسخ:
آدم باشیم :)
البته هرچی شما بگی :*
تشبیه جالبی بود
پاسخ:
^_^
دردناکه بی اعتنایی و بی تفاوتی دیدن

خیلی زیبا بود.خییییلییی قشنگ نوشتی
پاسخ:
من کوچیک شمام ؛)
۱۱ بهمن ۹۴ ، ۰۸:۲۷ آلبرت کبیر
هلی کوپتر ؟؟؟ باید روش فک کنم :|
پاسخ:
نتیجه اش میشه فرمول های آلبرت ... منتظریم :)
غدقن املاش اینطوری درسته ؟
پاسخ:
نه قدغن درسته ، عه اشتباه نوشتم :|

۱۸ بهمن ۹۴ ، ۱۳:۲۳ آقای سر به هوا ...
خیلی خوب بود ...
از بالای خونه مامانبزرگم هواپیما رد میشد ....
پاسخ:
هواپیماها خیل بزرگترن ، پرمدعاتر :|
۱۹ بهمن ۹۴ ، ۰۰:۲۰ صآب خونـه
با اجازه دنبالید
پاسخ:
باعث خوشحالیه :)
۲۲ بهمن ۹۴ ، ۲۲:۱۷ رفیق خاموش
سلام:تشبیه جالبی بود


پاسخ:
سلام
تشکر :)
عنوان خیلی خوب بود ..هلکوپتر نباشیم ..
یادش بخیر بچگی ..
پاسخ:
آبان :)
۰۲ اسفند ۹۴ ، ۲۰:۱۲ یکـــ بلوطــــ
ما هم همچین حالی داشتیم البته یه جوری دیگه :|
پاسخ:
یه جور بدتر یعنی؟! :|
۰۸ اسفند ۹۴ ، ۰۲:۳۹ اَسی بولیده
چه جالب گفتی!