ذائقه جات

پرستاران

سه شنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۰۵ ق.ظ
تخیل نویسندگان واقعا ستودنی است؛ وجود سه عشق افسانه ای در یک سریال کوتاه یعنی من_ نویسنده شمای بیننده را احمق فرض کرده ام. مگه داریم دکتری که بخواد برای آرامش و رضایت دختری که عاشقشه دست از طبابت بکشه؟ یا یک وکیل با اینهمه کمالات راضی به ازدواج با زنی مطلقه که یک بچه 9ساله هم دارد شود و با وجود همسر سابق زن تمام قد کنارش بایستد و او را تنها نگذارد؟ یا این یکی که پسر با وجود اطلاع از بیماری سخت علاج دختر بازهم میخواهد دختر را کنارش داشته باشد؟
به آدم ها بدبین نیستم ولی مگه داریم اینقدر انسانیت؟ اینقدر فهم و شعور؟ نوش جونتون اگر از این آدما تو زندگیتون دارید؛ سفت بچسبیدشون :)

نظرات  (۵)

مادر شوهرو و بگو خدا شانس بده :))
خواهر شوهرهارو که دیگه کمتر آوردن توی نقش، چون اونا نمیتونستن خودشونو نگه دارن و با نویسنده کنار بیان خخخخ
پاسخ:
نگاهتو دوست داشتم :))
ما که نداریم اما نوش جون اونایی که دارنش :)
پاسخ:
نوش جونشون :))
۱۷ مرداد ۹۶ ، ۱۱:۵۷ میرزا ژوزف پولیتـزِر
سلام یه نویسنده وظیفش اینه که با سلیقه ی مخاطبانش از آدمای اطرافش چند نفر رو انتخاب کنه و به عنوان آدمهای داستانش، بهشون جون بده. چقدر بهتر بود که از این حربه استفاده میکرد و انواع ازدواجهای موفق و ناموفق رو نشون میداد. و البته ایرادی نداشت که از پرستاران استفاده کرد به عنوان کاراکترهاش. اینکه یه عده آدم کم شعور که رفتارهای بدی با پرستاران دارن و اونها رو یه عده رباط فرض میکنن، بدونن که پرستاران هم هرکدومشون به تنهایی زندگی و دغدغه های فراوون با پستی و بلندی های زیاد دارن. و اگر امروز نشستند و به بیمار شما رسیدگی میکنن، از سر علاقه شون به این کاره. نه نیاز.
اصلا کاری به سبک پردازش داستان نداریم ولی جای نقد بسیاره
پاسخ:
سلام
ازدواج های ناموفق و رابطه های غلط هم تو سریال بود خیلیم خوب بود ولی انصافا اینهمه ادب و شخصیت خواستگارهای سریال غیر قابل باور بود لااقل برای من یکی.
وای فیلمش تخیلی بود:)))
ما شاممون اون موقع بود منم مجبور میشدم بشینم ببینم فیلمو:))

پاسخ:
وای اگه خوبی های تخیلانه سریال به واقعیت تبدیل شه ... عالیه :)
من که این فیلم رو نمی بینم، چون میدونم سریالی کاملا سطح پایینه، یکی دو تیکه هم اتفاقی ازش دیدم، نظرم دیگه کاملا تایید شد.
پاسخ:
سریال تموم شده خوشبختانه :)
ولی خیلیم بد نبود میطلبه گاهی از این مدلا هم دید.