ذائقه جات

94/9/15

دوشنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۴، ۰۲:۲۹ ق.ظ

.

.

.

مشترک ترین حسی که وقتی برف میاد :

"یه حسی بم میگه امروز لیز میخورم"

۹۴/۰۹/۱۶

نظرات  (۲۱)

۱۶ آذر ۹۴ ، ۰۲:۳۷ فاطیما کیان
من در حسرت برف نگاهم به آسمون خشک شده :)
پاسخ:
نگاه من خیلی منتظر نموند اما :)
ایشالا که میبینی توعم :*
وای چه برفی به به :)
پاسخ:
قابل شما رو نداره :)
:)
پاسخ:
چاکرم :)
وای برف ^_^

من دلم برف میخواد :(
پاسخ:
دو روزه میباره :)
منم دلم خواستش اومد ، ایشالا که میبینیش به زودی :)
۱۶ آذر ۹۴ ، ۰۸:۰۶ مترسک ‌‌
ایشالا که کسی لیز نخوره!
پاسخ:
خداکنه چون پس اتفاقات خوبی رخ نمیده :|
واااای بررررررف...منم برف میخوام :)
توی برف که قدم زدی به یاد من چندتا ردپا بذار...البته بشرطی که لیز نخوری :))
پاسخ:
حتنا یادم میمونه ... به یادت قدم میزنم :)
دقیقا :))
پاسخ:
حس مشترک :)
پاهاتو محکم بزار زمین:)

پاسخ:
یه مدل خنده داری راه میرم که بیا و ببین :دی
آخرش لیز خوردی؟ :-)
پاسخ:
یه لیز خیلی کوچیک :))
:))))
و اگه تو دانشگاه باشی این اتفاق حتما میوفته!!! :)
پاسخ:
شک نکن که اتفاق میفته :دی
۱۷ آذر ۹۴ ، ۱۴:۳۸ یـک مـعــلـم . .
سلام،
چه عکس قشنگی:)
هم بارش برف!رو به همه ی علاقمندان تبریک می گم!!
و هم(دقیق نمی دونم شما هنوزم دانشجوهستین یانه؟)
می خواستم روزدانشجو رو خدمت شما تبریک بگم . .
هرروز روزدانشجوئه،واین اختصاص به یک روز خاص نداره،
مثل روزمادر . .
.
درپناه خدای مهربون باشید . .
پاسخ:
سلام
لحظات بارونی همش قشنگن :)
همچنان دانشجوعم و از شما ممنونم و اینکه بنده هم پیشاپیش روز معلم رو تبریک میگم :)))
مادر!! واژه اش هم حتی دلتنگم میکند.
من از شما و مهربانی بی حدتون ممنونم :)
تهران هم برف اومد خیلی هم عالی :)
پست جالبی بود
و اینکه موفق باشید
پاسخ:
اولین برفی که خیلی براش ذوق کردم خیلی ها :)
ممنونم سلامت باشید.
چ عکس قشنگی...
پاسخ:
لحظه هایی که واقعا از ته دل خوشحال باشی رو میشه حتی از تو عکس ها هم تشخیص داد . خوشحال بودم که عکسه از نظرت قشنگه :)
۱۸ آذر ۹۴ ، ۲۰:۲۶ کلنگ همساده پسر
برای خیلی ها برف یعنی برف بازی، شادی، اسکی، آخر هفته ی برفی در ویلای دماوند و ...برای خیلی ها هم برف یعنی، خیس شدن دوباره جوراب، دردسر نداشتن لباس گرم مناسب، نداشتن آب به دلیل یخ زدن آن در لوله های خانه ی کلنگی و بیکارشدن پدر تا خوب شدن هوا !!
پاسخ:
برای خیلی ها هم تعطیل شدن مدارس!
من ازنوع اول نبودم مطمئنن!
آی لیز خوردن تو برف کیف داره ، نداره ؟ :)
پاسخ:
تازه وقتی یکی لیز بخوره بقیه پشت سرش بیفتن بیشتر :دی
امیدوارم همیشه خوش باشید
به امید خواندن پستی جدید امدیم که متاسفانه نبود...
پاسخ:
ممنونم.
متاسفانه :(
برای پست جدید امدم و نبود
موفق باشید :)
پاسخ:
شرمنده
سلامت باشید.
۲۱ آذر ۹۴ ، ۱۲:۲۲ آقای سر به هوا ...
من میگم سورتم یخ خواهد زد :|
پاسخ:
اینم هس :)
بینی سرخ شده :|
برفش کمه لیز نمیخوره
اول پاشنه پاتو بزار بعد کف پاتو با پاشنه 20 سانتی هم نمی افتی دخترک
پاسخ:
برفش که کمه اما موزائیکه لیز خوردن هر لحظه امکان داره
دیگه مجبور میشم یکم خنده دار راه برم :دی
مرسی عزیزم :*
پست جدید چرا ندارید؟
من خواهان پست جدید بودم که متاسفانه ندیدم ..
با تشکر .. :)
پاسخ:
پست باید از دل بربیاد به دل بشینه.
منم برف بااااازی :(
پاسخ:
آی کیف داد :))
برف بازی کنی بوس بوس