ذائقه جات

نمیدانم شما هم مانند من در حال دنبال کردن داستان پستچی هستید یا نه ؛ ولی مطمئنا شنیده اید که خانم چیستا یثربی داستان پستچی _داستان عشقی واقعی در چند قسمت_ را در حال به اشتراک گذاشتن در فضای مجازی است . راستش آرزوی این روزهایم برای خودم این است که هیچ وقت داستان چیستا و علی تمام نشود و تا لحظه ای که قرار است چشمهایم برای خواب ابدی بسته شود ادامه داشته باشد و خانم یثربی ننویسد دو قسمت دیگر و تمام . خانم یثربی! داستان پستچی زندگیت ، آرامشی به دل بی پستچی ام تزریق کرده است دقیقا مانند جمله عاشقانه ی علی "چقدر نامه دارید. خوش به حالتان!".

بعدا نوشت : دوستان عزیز علاقمند برای دریافت داستان دو راه حل پیشنهاد میشه یکی اینکه میتونید به کانال تلگرام خانم یثربی وصل بشید (لینک کانال : telegram.me/chista_yasrebi) و یا در صفحه اینستاگرام ایشون تمام قسمت های داستان رو بخونید (لینک اینستاگرام).

نظرات  (۱۹)

۱۴ آبان ۹۴ ، ۰۴:۰۶ میثم نجفی کندج
سلام،

من هم دوست دارم بخونم ...

از کجا میشه داستان رو گرفت؟

... و صفحه "پروفایل" رو هم خوندم ... عجب شیطون و با نمک بودی شما :-)

با آرزوی بهترین ها برای شما ...
پاسخ:
سلام خیر مقدم :)
لینک شد
هر بچه ای پتانسیل شیطون بودن رو میتونه داشته باشه منم استفاده کردم از این پتانسیل :) از الطاف شما نیر موچکرم :D
ممنانم و شما هم ...
عه این داستانه !
منم تو پیج یکی دیگه دیدمش دارم دنبال می کنم :)

پاسخ:
خوبه :) 
من نخوندم 
پاسخ:
لینک رو برات گذاشتم خانومی عزیزم :*
منم این داستان رو دنبال میکنم..خیلی قشنگ و جذابه :)
پاسخ:
اوهوم :)
۱۴ آبان ۹۴ ، ۱۸:۵۹ هولدن کالفیلد
تو دفعه پیش چادری نبودی؟ :))
پاسخ:
الآنم هستم ... تو منکراتی؟ :دی
:)
وای آره گفتی ها:)
چقدر دوسش دارم من...
راستی عکسه روووووو:)
ماشالا چقدر نازی:)
آبجی خودمه ها:)
:*
پاسخ:
منم ...
قوربون شما من برم خب ؟
۱۵ آبان ۹۴ ، ۱۸:۴۵ آقای سر به هوا ...
خیلی قشنگه !
یاد پستچی میافتم یا میبینم جایی این جمله میاد تو ذهنم ! "چقدر نامه دارید. خوش به حالتان!".
پاسخ:
واقعی بودنش قشنگش کرده :)
منم همینطورم !
۱۵ آبان ۹۴ ، ۲۰:۴۷ لولا پالوزا

وای گفتی و کردی خرابم

عالیه عالییییی

من صد درصد دنبالش میکنم :)

واقعا داستان واقعیه؟:0

پاسخ:
خیلی خوبه :)
گفته واقعیه !
ممنونم عزیزدلم .یک دنیا ممنون 😘
پاسخ:
خواهش میکنم عزیز دل :*
۱۷ آبان ۹۴ ، ۰۰:۱۲ خانوم ِ لبخند :)
یک: اومدم بگم عکس گوشه ی وبلاگ چه حس خوبی داره زینب جانم:*
دو: عرض دلتنگی...
سه: این جمله به نظرم از عاشقانه ترین جمله های دنیاست..داستانو دوس دارم : )

پاسخ:
یک : هرچی حس خوب داره تقدیم به تو :*
دو : قربان دل تنگت :)
سه : منم :)
دارم می خوانمش ..چقدر عشق داره ...
پاسخ:
عشق علی و چیستا :)
من هیچی نامه ندارم :(

لینک کانال موجود نیست :|
پاسخ:
خوب شد گفتی ، لینک دار نمیشد مجبور شدم آدرس لینک رو بزارم :|
۱۸ آبان ۹۴ ، ۲۰:۱۴ اقای روانی
نه من تا حالا دنبالش نکردم ولی بدم نمیاد بخونمش..
راستی اون دختره گوشه وبلاگ چه نازه :):*
پاسخ:
به نازی اون عکس قبلی گوشه وبلاگ شما نمیرسه :))
راستش بنده اینستاگرام ایشون رو مطالعه نکردم تا به حال .. خوشم نمی آید از اینستاگرام داستانی را دنبال کنم .. وبلاگی بود خیلی بهتر بود .. حس می کنم سطح وبلاگ خیلی بالاتز از اینستاگرامه .. ولی خب ..
ممنون بابت این پیشنهاد ... پست هایتان را خواندم ..
همه زیبا بودند .. اگر اجازه بفرمایید ...لینکتان کردم تا بخوانمتان ...
مرسی
پاسخ:
اگر میتونید به کانالش متصل بشید تا تمام قسمت ها رو مطالعه بفرمایین .
خیلی ممنون از توجهتون :)
دوستای پیگیرم هر دفعه قسمت جدیدش میاد برام میفرستنش اما من هیچوقت حتی یه خطشو هم نخوندم .
نمیدونم چرا .
عکس جدید مبارک :دی
پاسخ:
بخونش آبی جان که حس خوب بهت منتقل میشه :))
ممنانم عزیز جانم :* ایشالا یه عکس کنار تو :)
سلام
به امید پست جدید آمده بودیم که متاسفانه وجود نداشت...
ضمنا لطف فرموده اید من را با نام نوشت ها لینک فرمودید فقط لطف بفرمایید آدرس لینک را به n8es.ir تغییر بدهید.. متاسفانه بلاگ اجازه نمی دهد این آدررس در بخش وبسایت ها باشد ..

خیلی ممنون از لطف بی کران شما
پاسخ:
سلام
شرمنده بابت دیر جواب دادن ، لینک رو تغییر دادم ...
خواهش میکنم :)
۲۶ آبان ۹۴ ، ۱۰:۴۲ آلبرت کبیر
فعلا انقد درگیرم به خوندن این یه مورد دیگه نمیرسم :))))
پاسخ:
موفق باشید الآن دیگه میتونید کتابشو بخرید و بخونید :)
ما بی صبرانه منتظر پست جدید هستیم
پاسخ:
مشکلاتی بود که ... ببخشید و ممنونم از شما خیلی :)