ذائقه جات

شکرقند خاله

پنجشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۴، ۰۱:۳۰ ب.ظ
آیا روزهای کسالت باری دارید ؟ آیا از شروع مدارس و دانشگاه روزهای اضطراب آوری را سپری میکنید ؟ آیا در غم عشق رفته تان هستید ؟ آیا سربازی چیز اضافه ای بود که نباید به زندگی تان اضافه میشد ؟ آیا بتازگی عاشق شده اید ؟ آیا بتازگی تصمیم های کبری گرفته اید ؟ پس بشتابید که میخواهم از موجود نادری بنام غزل رونمایی کنم که تمام دردها را التیام است و تمام خوشی ها را فزون . 

بعد من یک جهانگرد کوجولو دارم که دلم برای روزهایی که کنارم نیست پرپر میزنه .


اداهایی که این موجود نامبرده بر چهره ترسیم میکند بسیار تأثیر گزار و غم زدا میباشد .


دلبر جان اینجا مهمان خانه پدربزرگ شده است ولی دست از طلب غذا ندارد تا دهان و لُپش سوپی شود :)


این عکس که آخرین عکس موجود از پدیده ی خوشمزه غزل میباشد که وارد روزهای 9 ماهگی اش شده است .

۹۴/۰۶/۰۵

نظرات  (۲۳)

۰۵ شهریور ۹۴ ، ۱۳:۳۴ لولا پالوزا
وای نیینی وای نینیییییییییییییییییییییییییییی
لپاشووووو :-******
چشماش مثل چشمای منه :)
پاسخ:
واااای لولا جان :)
چشای خوشگلی داری پس :))
۰۵ شهریور ۹۴ ، ۱۳:۳۵ لولا پالوزا
خدا حفظش کنه عزیزم :)
پاسخ:
مرسی سلامت باشی جانم :)
این چقدررررررررررر خوردنیه 
آقا حتما گازش بگیر
پاسخ:
گاااااز ؟ نمیشه عاغا نمیشه ، مامانش نمیزاره :|
۰۵ شهریور ۹۴ ، ۱۴:۲۱ فاطیما کیان
از طرف من ببوس این خانوم ناز رو :)
پاسخ:
با لطافت یا بعد از بوس پدیده نامبرده چلانده شود ؟ :دی
چشم :)
آخی... خدا حفظش کنه
پاسخ:
سلامت باشین :)
آخی ... خدا حفظش کنه ^_^
پاسخ:
سلامت باشین :))
دو تا کامنت به فاصله 8 دقیقه عینهو هم :دی
ای جان ..:)))
همین دیگه ..من از این ها ندارم ..ادم از این فرشته ها که داشته باشه اصلا وقت برای غصه خوردن نداره ..
از طرف من گازش بگیر ..:)))
پاسخ:
جانت بی بلا ...
خب آره اما دردسر هم داشته برای مامانش :دی
گاااااااااز ؟ مامانش چون دژی مستحکم نمیزاره :دی
ای جان دلم چقدر نازه :)))
خدا حفظش کنه ایشالا ؛ )
پاسخ:
جانت بی بلا :)
ممنون نگار جان سلامت باشی :)
آیا سربازی چیز اضافه ای بود که نباید به زندگی تان اضافه میشد؟ بله.
عجب آتیش پاره ایه. عجب بلابرده ایه. عجب اوجولاتیه...چه لپایی دارهههه واییییییییی.
اون عروسک گاوه خیلی باحاله...:-))
پاسخ:
دقیقا منظورم شما و سید مهرداد بود :)
به نکات خوبی اشاره کردید :)) لپش در حد همون فنجول بودنشه :))
:))
۰۵ شهریور ۹۴ ، ۱۶:۰۴ آقای سر به هوا ...
ماشالله چقدر نازه ! من عاشقه بچه ام :(
چند روز قرض من بده لطفا :((
بــــــــــــــــه روزم ...
پاسخ:
دست من نیست که :(
این پدیده هواخواه زیاد داره :) ولی عکسو گذاشتم که لذت ببرین :)
ماشالا چه نازه :) 
پاسخ:
  :))
ای جانم  :)

پس چرا رو لپاش جای دندون نیس؟   :)
پاسخ:
جانت بی بلا :)

گااااز ؟ دلت میاد واقعا ؟ چندباری تلاش کردم خودم ولی نتیجه نداشت :دی
۰۶ شهریور ۹۴ ، ۰۹:۵۷ نیمه سیب سقراطی
بوی نی نی  اومد ^_^
پاسخ:
کنارش قدمهای یکتا :)
چه خوردنیه این کوچولو
پاسخ:
یه آتیشایی میسوزونه :) گفتم که غم زداست :)
عه تو هم خاله ای ؟؟؟ :)
منم نزدیک به شیش ساله خاله ام ...
بچه عشقه .. عشق.دختر بچه که هیچی دیگه
من کلا دوتا هدف از ازدواج دارم . یکی پوشیدن لباس عروس و رقص شب عروسی با داماد و دوم مامان شدن :)))))))))

پاسخ:
آره خاله ام :) خاله خوووب :دی
شیش سال ؟ تو تجربت بیشتره انگار :))
خواهرزاده باشه دختر هم باشه دیگه عالیه :)
ایشالا ترنج جان خودم ببینمت تو لباس عروس ... ایشالا :)
ماشالله خیلی خوشگله
پاسخ:
مرسی :) 
ای جانم.خیلی نازه.از طرف من ببوس. 
خوش به حال غزل که همیچین خاله ی مهربونی داره
پاسخ:
جانت بی بلا فائزه جان چشمممم :))
ممنانم فائزه جان . خیر مقدم :)
فائزه خودمونی ؟
تصمیم کبرای :))
پاسخ:
حالا که غزلو دیدی راسخ تر میشی من مطمئنم :)))
اخی چه خوردنی و خوشمزه است
پاسخ:
گفتم که شکرقند هستن ایشون :))
وآی خدآیا چقد نآزه ، خدآ حفظش کنه .. 
پاسخ:
ممنون سلامت باشین :)
۰۹ شهریور ۹۴ ، ۱۷:۳۶ فاطمه صادقی
اخی چ نازه:)
خدا نگرش داره:)
پاسخ:
^_^ ممنانم .
ایشالا :)
چه شیرین..چقد خوردنی چقد ناز :)
آیا روزهای کسالت باری دارید ؟ آیا از شروع مدارس و دانشگاه روزهای اضطراب آوری را سپری میکنید ؟  اینو گل گفتی!!
واقعن بچه ها موجوداتین که آدمو از هرچی غم وغصه اس جدا می کنه... کاش چنین موجود فرشته مانندی دردسترسم بود تا هر وقت دلم می گرفت می رفتم  باهاش بازی..قولبونش بلم :)
خدا حفظش کنه ؛)

پاسخ:
^_^
ایشالا نزدیکتون یکی به شما از این خوشمزه ها اضافه بشه تا رفع دل گرفتگیت باشه :)
ممنان سلامت باشی :)
دقیقا چون دلم میاد نوشتم... اصن زندگی یعنی گاز گازی کردن لپ بچه ها     :)
پاسخ:
عه برای ما دلچسبه اما بچه ها دوست ندارن :| بجاش میشه قلقلکشون داد :)) میخندن لذت بخش تره :)