ذائقه جات

نتیجه گیری با خودتان

يكشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۴، ۰۳:۳۳ ق.ظ

بعد از اتمام درگیری هایش و تمرین 5 ساله اش برای رسیدن به این موقعیت ، حالا تمام مهارت و استعدادهایش را آورده بود تا به رخ بکشد و نشان دهد سهم عظیمی از خوشبختی را هنوز نچشیده است .

+خانم شما باید این اتود رو برای ما اجرا کنید "همسرتان دچار بیماری اعتیاد است و برای رهایی از خماری وسایل خانه تان را به فروش گذاشته و شما سعی دارید که ..."

ـ آقا کافیه دیگه من نمیخوام بازیگر بشم !

۹۴/۰۵/۲۵

نظرات  (۲۱)

۲۵ مرداد ۹۴ ، ۰۵:۱۹ چشم به راهم ...
؟؟؟
پاسخ:
گفتم که با خودتان است :)
۲۵ مرداد ۹۴ ، ۰۷:۳۷ آلبرت کبیر
موردی برای نتیجه گیری ندارم :|
پاسخ:
عه من منتظر فرمول بودم :D
بازیگری به گروه خونیش نمی‌سازه :|
پاسخ:
میساخت تا قبل از این اتود :|
۲۵ مرداد ۹۴ ، ۱۰:۲۵ اقای روانی
بازیگر شدن که خیلی مهم نیست اخه مهمه؟
پاسخ:
بازیگر شدن مهم نیس رسیدن به علایقه و خواسته هات مهمه درسته ؟
:(
پاسخ:
فک کنم تو فهمیدی منظور منو !
سلام علیکم مومن
روز گرامیداشت مقام حضرت معصومه و روز تکریم مقام دختر بر شما بزرگوار مبارک
نماز یکشنبه های ماه ذی القعده فراموش نشود
عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
۲۵ مرداد ۹۴ ، ۱۳:۲۷ آلبرت کبیر
این یه مورد کار من نیس ... به استادا رجوع کنید خواهشا :)))
پاسخ:
جسارتا" متوجه نشدید منظورمو از نوشته ؟
۲۵ مرداد ۹۴ ، ۱۳:۳۷ فاطیما کیان
من نتیجه میگیرم که حتی تصورش براش جهنمه که نتونست بازی کنه ...
پاسخ:
به نتیجه موردنظر نزدیک شدید :)
۲۵ مرداد ۹۴ ، ۱۳:۵۴ لولا پالوزا
شاید غم داشت ولی خوبه که آدم برای احساسش یا عقیده اش اونقد احترام بزاره که هر چیزی رو به خوردش نده...

روزت مبارک زینب عزیز:-*
پاسخ:
بنظرم باید میموند و بازی میکرد اونجور میشد گف که قهرمان زندگیش شده !
ممنونم لولا جان :)
۲۵ مرداد ۹۴ ، ۱۴:۳۳ آلبرت کبیر
یه چیزایی مشخصه از توش :| بخصوص متن همسرتان دچار اعتیاد است :|
پاسخ:
اینقد مبهمه ؟ آره دقیقا اون قسمت :)
۲۵ مرداد ۹۴ ، ۱۴:۵۲ آلبرت کبیر
نه مبهم نیس ... فقط خیلی نمیخوام به مغزم فشار بیارم :D
پاسخ:
پدر فرمول ایران اینقد تنبلی داشتیم ؟ :D
۲۵ مرداد ۹۴ ، ۱۵:۰۳ آلبرت کبیر
ای بابا ... وسط تابستون همین که پایان نامه انجام میدم جهاد اکبر کردم :D
امروز مغزمو تنظیم کردم برای کارای دیگه خخخخخخخ
پاسخ:
موفق باشین :)
بیشتر خوش باشین ^_^
۲۵ مرداد ۹۴ ، ۱۵:۱۳ آلبرت کبیر
ایشالا همه موفق باشن :)

همونطور که توی اینستا هم قبلا پست گذاشتم:
تا زنده ایم
خوش خنده ایم :))))
:D
پاسخ:
ایشالا :)

و رمز موفقیت :D
۲۵ مرداد ۹۴ ، ۱۸:۰۶ آلبرت کبیر
رمز ؟؟؟ شما برقیا باید تو کار رمزگشایی باشین :P
پاسخ:
"تا زنده ایم
خوش خنده ایم"
رمز موفقیت شماست دیگه :)
کنجکاویمون باعث رمز گشایی میشه :D
هان ؟!
پاسخ:
نتیجه گیریتون رو عرض بنمایید :)
اینکه رسیدن به بعضی ارزو ها ارزش حتا یه لحظه فک کردن به یه سری شرایط و نداره. نه اینکه ارزومون کم اهمیت باشه .. نه
اون شرایط خیلی وحشتناکه
پاسخ:
آفرین من اینجور نگاهش نکرده بودم :)
امیدوارم دفعه بعد یه نقش بهتر گیرش بیاد .. ;D
پاسخ:
فک کنم دیگه نمیخواد ادامش بده :|
۲۸ مرداد ۹۴ ، ۲۰:۲۸ اقای روانی
درسته که علاقه هست اما خیلی از علایق ما ناشی از شناخت ناقص اون عمل هست
پاسخ:
درسته! اما من از این نوشته همچین منظوری نداشتم :| ولی حالا که فکر میکنم یه همچین موضوعه هم لابلای نوشته پنهونه :)
نتیجه میگیرم که هیچ زنی حتی به بهای بازیگری یک شوهر معتاد را دوست ندارد
پاسخ:
اینم میتونه باشه !
چون وسایل خونشو خیلی دوست داشته ، نمیتونسته این نقش رو بازی کنه :)))))))
اگر بخاطر عشق به شوهرش بود ، جمله رو از همون قسمت اول قطع میکرد : همسرتان دچار بیماری اعتیاد است ...

خخخخ والا :)
پاسخ:
احتمال داره :)))
اگه دوسش داشت طلاق رو انتخاب نمیکرد ...

خیرمقدم زهرا جان :)