ذائقه جات

نوبتی هم باشه نوبت "ذائقه‌جاتـ"ـه .

چهارشنبه, ۴ فروردين ۱۳۹۵، ۱۲:۰۷ ب.ظ

بنده دعوت شدم به مهمانی پرهیجانی که میزبانش شما خوانندگان عزیز این وبلاگ هستید. باید اینجا به محتوای نوشتاری و ادبی ذائقه‌جات نمره ای از بیست بدهید. منتظر عیدی های خوب ار جانب شما دوستان هستم. یادتون باشه این جهان عمل و عکس العمل ِ ، دل منو شاد کنید یکی هم دل شما رو شاد میکنه.
.
.
.
این مرحله از "مسابقه خوشبخت دلنشین" که نمره دهی به بلاگ ها توسط خواننده هاست و نوبت به من رسیده حس وقت هایی رو دارم که یک ترم تحصیلی تمام شده است و منتظر آمدن نمره ها هستم و از اونجایی که مدت طولانی هم هست که نمره بیست کم دیدم خیلی کم؛ در مقابل این حس، با دیدن نمره های بیست شما عزیزان سر ذوق میام و احساس دانش آموز دوره ی دبستان به سراغم میاد. از طرفی هم حال و هوای عید و عیدی گرفتن این حس رو بهم القا میکنه که قراره از دوستای مجازیم عیدی مجازی بگیرم گرچه این عیدی بهترین عیدی ِ برای من. 

۹۵/۰۱/۰۴