ذائقه جات

از خود گذشتم خوب من از تو چگونه بگذرم؟

جمعه, ۹ تیر ۱۳۹۶، ۰۳:۳۹ ق.ظ

زندگی همیشه جوری پیش میره که بشه مثال نقض تمام باورهایی که تو چندسال زندگی بهش رسیدی ...

مثلا همین بخشش؛ درک نمیکنم چه لذتی تو بخشش هس وقتی میتونی با انتقامی که ناشی از توانایی های خودته بشکونی آدمی که شکستت... راستش بنظرم حرف بخشش رو اونایی پیش میکشن که دستشون از مظنون کوتاه مونده یا لااقل زورشون کمه و از شکست دوباره میترسن...

+نصیحت را دوست ندارم لطفا با آدمی که بیست هیچ از زندگی عقبه صحبت نکنیم فقط بزنیم تو گوشش بعدش بزاریم فقط گریه کنه (خودمم)

۹۶/۰۴/۰۹

نظرات  (۳)

راستش منم هرکاری می کنم بعضی وقت ها نمیشه بخشید ...
من به جای انتقام ..به عدل خدا فکر می کنم ....
پاسخ:
آخ آخ نگو که گله ها دارم ...
۰۹ تیر ۹۶ ، ۱۱:۳۶ مترسک ‌‌
بیا یکی بزن زیر گوشم :)
پاسخ:
میزنم توعم بزن :)
۱۰ تیر ۹۶ ، ۰۹:۳۱ مَـهدی (میرزای قدیم)
یه بار یکی با مشت کوبید پا چشَم. منم با مشت کوبیدم پا چشش. بعد اون کوبید بعد من کوبیدم بعد اون کوبید باز من کوبیدم. بکوب بکوبی بود اون روز.... هی اون کوبید هی من کوبیدم. مردم داشتن خفه میشدن تا بتونن جلو این کوبیدگیا رو بگیرن. همه از کارو زندگیشون افتاده بودن و فیلمبرداری میکردن. یه جایی اون کوبید من نکوبیدم. هی اون نکوبید تا من بکوبم . منم نکوبیدم تا اون نکوبه. هی من نکوبیدم هی اون نکوبید. مردم داشتن خفه میشدن از بیکار ی فیلم برداری نکردن همه رفتن سر  کار و زندگیشون. این شد که نتیجه گرفتیم در عفو لذتی است که در انتقام بیشتره.
پاسخ:
نتیجه گیریشو دوست داشتم :)