ذائقه جات

بهار در راه است؟

يكشنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۴، ۰۱:۱۴ ق.ظ

به خیال خودم بزرگ شده ام قد کشیده ام و برای همه میگویم 30خرداد 95 بیست ساله میشوم؛ اما هنوزم منطق های کودکیم پابرجاست که توی شلوغی شهر دست همراهم را محکمتر که بگیرم گم نمیشوم، لااقل گم هم که شوم اگر جای قبلی برگردم به سراغم میآیند، یا حتی اعتماد به آدمها میتواند من را به مقصد برساند. چنان غرق در پیدا کردن گمشده ای میباشم که فراموش کردم اصلا قول همراهی نداده بودم، اصلا دیگر کودک نیستم و شهر هم دیگر چنان دوران کودکی شلوغ نیست و هرکس ساز و رقاصه ی خودش را داراست.


۹۴/۱۲/۲۳

نظرات  (۸)

لایک 👍
من اردیبهشت امسال 23 ساله میشم..چقدر سالها زود میگذره..
پاسخ:
3سال بیشتر از من نفس کشیدی :))
چه غریب ماندی ای دل...
نه غمی نه غمگساری...
نه به انتظار یاری...
نه ز یار انتظاری....!!!
جدی؟ تولدت فردای تولد منه؟ چه باحال :))
به اینا میگن کودک درون، من هنوزم که هنوزه کودک درون فعالی دارم که روی 9 ماهگی ثابت مونده!
پاسخ:
نمیدونم چه سریه خردادی زیاده اونم حوالی همین روز :)) 29 , 30 , 31
کودک درونم میخواد بزرگ بشه :|
۲۴ اسفند ۹۴ ، ۱۲:۱۳ نیمه سیب سقراطی
20 سالگی محشره ... اینو وقتی میفهمی که ازش گذشته باشی !
پاسخ:
میتونم پس منتظرش باشم :)
من اردیبهشت ۹۵نوزده ساله میشم...
پاسخ:
خوشبختم :)
وااااااااااااااااااااااااااای بیست سالگی محشره...خارق العاده
بیست سالگی من ماندگاررین روز زندگیم بوده
یه روز خیلی خوب
امیدوارم دهه دوم زندگیت پر بشه از خنده و شادی....

پاسخ:
تشکر از شما :*
برعکس خیلی ها که از دوران کودکیشون با عنوان بهترین دوران زندگیشون یاد می کنن، زندگی من از بیست سالگی هر روز دوست داشتتی تر شد. امیدوارم برای تو هم همین طور باشه :-)
پاسخ:
من که دوران بچگیم خیلی خوب بود خیلی ... ولی منم خودم میخوام که بیست سالگی به بعد هم خوب باشه .
ممنون از شما:*