ذائقه جات

کمی درد و دل

دوشنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۴، ۰۲:۱۶ ق.ظ
پنهان نباش ، بیا و مردانه بایست و حرف هایت را میان این رهگذرهای به ظاهر سر به زیر واو به واو به چشمهایم خیره شو و بگو . بیا و کمی هم حقیقی باش ، بیا و کمی هم تلخ بودن وقایع درحال رخداد را ببین . خودت را از رنگ های مجازی بکن و بیا و ببین که کدر بودن شده است تنها رنگ دنیای واقعی مان ؛ با اینهمه رنگی که برداشته ای برای خودت قرار است چه کسی را قهوه ای کنی؟
پ.ن 1 : هیچ وقت فکر نمیکردم که از دنیای تکنولوژی خسته بشم و دلم برای خاطرات خیلی خیلی کهنه تنگ بشه و بخوام که دوباره اتفاق بیفتن شب یلداهاش.
پ.ن 2 : حس های خیلی خیلی خوبی دارم انگار که قرار است تالاپی بیفتم توی یک شهر بستنی شکلاتی :)
۹۴/۰۹/۲۳

نظرات  (۱۱)

ایشالا که به همین زودیا میفتین تو یه شهر بستنی شکلاتی :)
پاسخ:
عارفه اون حس خوب خودشو نشون داد :)))
شب یلدا نزدیکه..آخ جون :)))

ایشالا همیشه خوب باشی و در شهر بستنی شکلاتی ؛ ))
پاسخ:
آخ جون :) این شب یلدا از خونه دورم ولی مطمئنم خوش میگذره
مرسی عزیزم :*
۲۳ آذر ۹۴ ، ۰۸:۳۲ مترسک ‌‌
پ.ن 1 : منم خیلی وقته حوصلم از این مظاهر دنیای مدرن (تکنولوژی و فست فود و...) سر رفته و بسیار ارادت ویژه‌ای پیدا کردم نسبت به چیزای اصیل ^_^
پاسخ:
داره نادر و کمیاب میشه و خیلی دوست داشتنی :))
۲۳ آذر ۹۴ ، ۰۸:۴۸ یـک مـعــلـم . .
"دلتنگـی" سهـم ماسـت،
از خاطـراتی که یک روز،"خاطره" نبودنـد،
 "زنـدگـی" بودند . .

پاسخ:
:))
۲۳ آذر ۹۴ ، ۰۸:۴۹ یـک مـعــلـم . .
+سلام ،
و
حستـون مستـدام:)

پاسخ:
سلام
و
ممنونم از شما زیاد :))
ایشالا خیره :)
پاسخ:
خیر و شر با هم بود :) ولی خیلی خوب بود :)))
من واس یلدای امسال خیلی هیجان دارم زینب^___^
وای الهی بیفتی قسمت شکلاتی خیلی خیلی خوشمزش:))))
پاسخ:
منم هیجان دارم همون قسمت شکلاتی ترینش همین شب یلداس فک کنم :))
۲۳ آذر ۹۴ ، ۱۸:۵۰ سارا سمایی
حرف دل منم بود :|
پ.ن2: چه حالی رام رام دارام رام...خیلی خوبه و خوشحال کننده. ایشالا بیوفتی توی شکلات و شکلاتی بشی :) شکلاتم واسه من بیار که کشته مرده ی شکلاتم :))
پاسخ:
خب نمیشه تقسیم بشه ایشالا که تجربه اش کنی :))
قهوه ای شدن از نوع خوب یا بد آیا ؟؟
پاسخ:
قهوه ای دیگه :دی
تالاپ افتادن تو شهر شکلات هم باید جالب باشه ...
مثل این که مثل خودم شکلات دوست دارید ...
بسیار هم عالی ....
ببخشید دیر آمدم پستتان را بخوانم .. این مدت درگیر خروج بودم و تا بیام و خودمو پیدا کنم چند روز طول کشید .. به هر حال من عاشق پست های جدیدم .. تند تند پست بدید .. لطفا ...
پاسخ:
درگیر خروج؟ بهترین الآن؟
ممنون از حضور و نظر  شما و توجهتون :))
دنیای مجازی من خیلی خیلی کمرنگه....
هیچ وقت غصه بودن و نبودنشو نمی خورم:)
پاسخ:
وقتی بعضی از روابط فقط از همین طریق باشه نبودنش غصه داره مث اینکه یروزی من حذف بلاگ کنم و از تو بیخبر باشم :*