ذائقه جات

اینجا ایران است

جمعه, ۱ آبان ۱۳۹۴، ۰۹:۳۱ ب.ظ
+ هیئت نمیری ؟
_ [من در حالیکه تب دارم و سرما خوردگی ناگهانی بی جانم کرده] نه ...
× آره دیگه زینب دانشجو شده روشن فکر شده دیگه به این مراسم ها نیازی نداره !
من :|
پی نوشت : صراحتا عرض کنم ... خاک بر سر آدمهایی که آدمها را بعد از کسب جاه و منصب دانشجویی بدون آنکه توجهی به گذشته شان داشته باشند میسنجند ؛ ساده تر که بگویم شما بنده را ندیدی مگر بعد از قبول شدن در دانشگاه! اصلا خاک بر سر آدمهایی که ندانسته برای هر آدمی نوع تفکر را مشخص میکنند و برای آن دنیایشان خانه شان را مشخص میکنند . اصلا نمیدانم کجای هدف این امام بزگوار بیان شده است که شرکت در این مراسم ها معیار سنجش آدمهاست . ادامه چنین بحث هایی از حوصله بنده خارجِ ... امیدوارم باران رحمت آدم شدن بر سرمان نازل شود ... آمین .
۹۴/۰۸/۰۱

نظرات  (۲۳)

۰۱ آبان ۹۴ ، ۲۱:۳۲ فاطیما کیان
حرص نخور دختر , من هم درگیر این کند ذهن های ریا کارم ...
پاسخ:
به هیچ هم حساب نمیکنم :|
آمین 
پاسخ:
:)
کلاً دیواری کوتاه‌تر از دانشجو، نیست...
پاسخ:
واقعا مظلوم تر از دانشجو نیست !
۰۱ آبان ۹۴ ، ۲۱:۴۲ مهران جانی
الهی آمین ...

ان شاا.. بهتر شید ..
پاسخ:
ممنونم :) ایشالا 
واقعا که  آدم رو به راحتی قضاوت می کنن
دو واقعیت فقر فرهنگی مردم!

چارلی چاپلین : 
من هر قدر با کار طنز، کوشش کردم تا مردم " بفهمند" 
اما آنها فقط " خندیدند " !

 
امام سجاد (ع) : 
پدرم با برترین مردان زمان خویش در خون غلطید تا مردم " بفهمند" اما آنان فقط" گریه کردند " !
پاسخ:
دقیقا قضاوت بیجا !
ای بابا بیچاره دانشجوها! 
خودت رو ناراحت نکن.. این آدما همیشه یه حرفی واسه گفتن دارن..
پاسخ:
شناخته شده هستن :|
بعله. شما از وقتی دانشگا رفتیفک کردی کسی شدی. پست میذاری برا مردم بارش بارون آدمیت آرزو میکنی...
واقعن که.
😂😂😂
پاسخ:
شوخی بود دیگه ؟!
من که گوینده رو نمیشناسم اما حدس می زنم طرف پیش تر از یک چیزی سوخته و عقده ای بیخ گلوش مونده که این جوری و این جا بروزش داده :-)
پاسخ:
دقیقا همینجوره که گفتی ! از اون چیزی که مشاهده کرده و اشتباه برداشت کرده و در یک جای نامناسب و بی ربط اظهارش کرده!
دیگه الان همه دانشجو هستن!!
دانشجو بودن امتیاز محسوب نمیشه!!! :-)
پاسخ:
از نظر ایشون امتیاز هس همچنان که داره با همچین منصبی قضاوت میکنه!!
شما برو یه قیمه م واسه ما بگیر!
پاسخ:
با این حالم؟ دلت میاد؟
عه؟!
شما هم جدیداً، ورود کردین؟! :D
مَردم دنبال بهانه اَن! :| روشن فکر؟! اونایی که می رن عزاداری، چراغاشون خاموشه؟! :|
پاسخ:
یک سالی میشه ورود کردم!
لابد از نظر اوشون خاموشه :|
۰۳ آبان ۹۴ ، ۲۲:۲۹ آقای سر به هوا ...
هیئت رفتن ها هم شده نمایش مد و لباس :|
آدم نره بهتره اصن :|
پاسخ:
هرچی شیک تر عزادار تر !!!
صراحتا اعلام موافقت می کنم ...خاک بر سر ادمی که از دل ادم خبر ندارد و ادم را قضاوت می کند ..
پاسخ:
از دل آدم خبر ندارند رو خوب گفتی :)
۰۴ آبان ۹۴ ، ۱۵:۲۵ مـــیـــمـــ ☺☺
:/
آخه دانشجویی چه ربطی داره به روشن فکری؟
پاسخ:
دیگه طرف خواسته که این دو تا ربط داشته باشن!
نه تو رو که نگفتم . منظورم این بود این حرف رو به طرف میزدی ! بهش میگفتی تو برو یه قیمه م واسه ما بگیر !
پاسخ:
واقعا حالم خوب نیست ها :|
از یک آبان، تا امروز، ٤ آبان، هر روز، یه سَرِ کوتاهی بهتون می زنم؛
هعی چشمم می خوره به " اینجا ایران است.." :D
دارم شک می کنم کم کم که اینجا کجا هست! :| 
:D
سرما خوردگیتون بهبود یافت به امید خدا؟! :)
پاسخ:
تشکر از اینهمه بازدید :))
دوست دارم بنویسم اما امکانات نیس متاسفانه ...
باتشکر از شما بهبود کامل نه اما بهترم :)
۰۵ آبان ۹۴ ، ۰۲:۳۵ امیر عابدی
عادت دارم کامنتای قبل رو بخونم .
این حجم از آدمای همفکر یه جا ، بی سابقه است ...
پاسخ:
بی سابقه؟!
خب اینم یه سابقه :))
۰۵ آبان ۹۴ ، ۱۰:۵۳ کروکودیل نیمه فمنیست
منم خودم یکی از این کندذهن های ریاکارم
اما دقیقا به همون سرعت که اونا تورو قضاوت کردن تو هم اونا رو قضاوت کردی ها
همه مون گاهی از این حرفای بدون فکر میزنیم
کافیه به روزمرگی هامون فک کنیم
حالا برای مراسم محرم نه ،برای یه چیز دیگه. اگه دانشجوی خوابگاهی باشی میدونی که از این حرفا تو خوابگاه دخترونه فراااوونه...فلانی با فلانیه ...فلانی فلانه
من سعی میکنم زین پس بیشتر مراقب خودم باشم. شما هم باش
پاسخ:
میدونید اون چیزی که شما میخونید با اون چیزی که من دیدم تفاوت داره من با آگاهی از این دو نفر ( - و × ) مطلبم رو نشر دادم اما شما فقط از ظاهر قضیه مطلع شدید .
پیش از این اتفاق اتفاقای دیگه ای بوده که ایشون همچین برداشتی داشته در واقع سوء برداشت .
ولی منظور کامنت شما رو کاملا درک میکنم و از قضاوت نابجای آدم ها دوری میکنم .
یه سوال ازت میپرسم میخوام راستشو بگی برام مهمه خواهش میکنم زنیب خانم
پاسخ:
بفرمایین اگه مشکلی نداشت حتما جواب میدم.
درباره یه عکسه میخوام بدونم از کجا اوردیش فقط تو رو خدا این عکس و این مسئله بین خودمون بمونه.
پاسخ:
فک کنم بدونم چه عکسی رو بگی!
خب چجور بین خودمون بمونه ، اینجا میخوای نشونش بدی اینجا جوابتو بدم؟
۱۰ آبان ۹۴ ، ۱۱:۱۸ هامون هامون

ناراحتی ندارد .. نباید به حرف دیگران دقت کرد ... :)

پاسخ:
دقت نمیکنم :))
بدون زدن این مراسم ها هم میشه به ادم هایی که برداشت اشتباه میکنند یا حرف بی ربط میزنند نقد کرد بنظرم
پاسخ:
زدن این مراسم ها یا این حرفا؟
خب حتما به گوششون هم میرسه !
۱۰ دی ۹۴ ، ۰۸:۴۸ محمدرضا فلاح
سلام، وقت بخیر
هرگز شرکت در مراسمهای مذهبی معیار سنجش آدمی نیست.
اما شاید باشن افراطیونی که این ذهنیت رو دارن.
چجوریه که توی مراسم عزاداری عزیزان و اقوام فوت شده شرکت میکنیم، با حضورمون باعث تسلی خاطر بازماندگان میشویم، ولی در مراسم عزاداری ائمه شرکت نمیکنیم؟ 
ائمه معصوم هم در مراسمهای عزاداری شرکت میکردن و حضور در این مجالس رو مستحب میدونن.
حضور در مجالس عزاداری به سبک و شیوه سالم، هم موجب آسوده خاطر شدن حضرت ولی عصر میشود و انسان را به یاد مصیبت های زینب و رقیه سلام الله علیه میندازه.
این باید افتخار یک شیعه باشه که عزاداری هایش در گوش جهان پیچیده و سالانه تعداد زیادی شیعه میشن. فقط بخاطر دیدن این صحنه های باشکوه عزاداری ما.
مبادا روشنفکری را به عقاید و حوادث تشیع ربط بدین.
دانشجویی خوب ست که هم شیعه خوبی باشه یعنی از رفتار ۱۴ معصوم الگو برداری کنه و هم با علم روز آشنا باشه 
پاسخ:
علیک سلام
همه ی اینا درست اما من نظری به این حرفا نداشتم بحث دیگه ای بود ولی از دیدگاه شما ممنونم .