ذائقه جات

مام داریم زندگی میکنیم

پنجشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۴، ۰۱:۳۵ ب.ظ

نشسته روبروی من سیگار و هی سیگاره که دود میکنه و میگه این زندگی نکبتی چیه ؟ چرا هیچی جور در نمیاد ؟ چرا همش در بسته ؟ تا حالا هی سکوت و سکوت و گاها" آغوش و همدرکی (!) اما دیگه بسه تا کی و کجا میخواد به همین وضع ادامه بده ؟ مگه میشه آدم تو این دنیا بدون هیچ نعمتی زندگی کنه ؟ من مطمئنم خدا یکی از بهترین نعمتها رو کنارش داده اما حواسش نیست . اینبار که دوباره سفره دلش پیش من باز بشه میزنم روی دنده ی بیدار کردنش از این غفلت که دخترجون حیف زیباییت و تن سالمت نیس ؟ حیف خونواده خوبت نیس ؟ این اراجیفو تموم کن هممون آدمیم هممون یجور زندگی میکنیم و طبیعتا" یجور مشکلات داریم پس لطفا" بیا مثل همه زندگی کن .

پ.ن 1 : دنیا پست است ، بازیچه است اما آدمهاش عروسک نیستن .

پ.ن 2 : دنیا میدان جنگ هم هست جنگی که باید به سود آدمها تمام شود یعنی خودمان باید اینرا بخواهیم .

۹۴/۰۶/۱۹

نظرات  (۱۳)

نگاه افراد توی زندگی مساله مهمیه ... یه سریا زیاد زندگی پیچیده کردن
پاسخ:
ولی اصلا پیچیده نیست !
خیلی راحت میشه زندگی کرد خیلی :)
۱۹ شهریور ۹۴ ، ۱۴:۱۰ وحید محمدیان
وقتی کار از دستمون برای اصلاح شرایط برنمیاد، پس بهتر بیش از حد خودمونو عذاب ندیم. فرصت زندگی خیلی کمه
پاسخ:
فرصت زندگی اونم از نوع خوبش خیلی کمه خیلی :|
درسته زندگی گاهی واقعا سخت میشه ولی موقته..بنظرم اگه آدم نگاهش رو عوض کنه میبینه خوشی ها و زیبایی های زندگیش خیلی بیشتره...
پاسخ:
دقیقا نگار عزیزم همینه که میگی :)
نمیدونم چی بگم 
پاسخ:
عزیزم :*
من اگه بودم با یه خباثت خاصی آروم می‌زدم روی شونه‌اش می‌گفتم: ما یه همسایه داشتیم مثل تو بود، بنده خدا مُرد :)) تأثیر فوری و لحظه‌ایش رو دیدم که میگما :))
پاسخ:
چقد خبیث :))
راحت زندگی کردن خیلی سخت است ..هرکسی دردی دارد که شاید ما هجم اندوهش را نفهمیم ..
پاسخ:
شاید سخت باشه ولی خیلی سخت نیست اینکه هر اتفاقی رو ساده ببینی .
بله درسته آبان جان ما هیچ وقت درک متقابلی نمیتونیم از درد هر آدمی داشته باشیم یعنی هیچ کس نمیتونه اما نباید اونرو مدام تکرار کنیم که شکست بخوریم و آخرش یهو ببینیم که ای وای پیر شدم رفت نفهمیدم جوونیم چی شد :)
۲۰ شهریور ۹۴ ، ۰۰:۲۲ هولدن کالفیلد
بفرستش هولدن درمانی :))
پاسخ:
چی چی هس ؟
یکمم بزنش :دی
پاسخ:
عه وا تو بیمارتو اینجور درمان میکنی ؟
سخته درک حال دیگران همون طور که می گم کسی حرف منو نمی فهمه. ولی به هر حال دنیا دو روزه همه ی اینا یه روزی تموم میشه و ا.م م.قه دیگه  هیچیاز اینجا برامون باقی نمی مونه. پس غم چی رو بخوریم؟
پاسخ:
زندگی را نفسی ارزش غم خوردن نیس :)
بعله ؛ یعنی همچین بهش بزنید که از خواب عفلت که هیچ ، کلن نتونه دیگه بخوابه !
پاسخ:
اینم خوبه :) امتحان میکنم :دی
۲۱ شهریور ۹۴ ، ۱۶:۲۹ آقای سر به هوا ...
نصیحت نصیحت ! متنفرم ازش ...
پاسخ:
نصیحت نیس که تلنگره :| البته نصیحت هم یموقع هایی خوبه !
اونقدر داغون که حتی بدبختی های آدما هم شکل هم شده!
پاسخ:
دردا دیگه مشترک شده درد جدایی درد دلتنگی :(