ذائقه جات

مرده پرست نباشیم

چهارشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۴، ۰۹:۲۰ ب.ظ

قبل از خواندن بگویم من نه سیاسی ام  نه پیرو حزبی خاص هستم نه ملحد و بی دینم و نه خدای ناکرده علیه این نظام و رهبر جامعه اسلامی هستم ؛ من حتی هیچ کاره ام . من فقط نمیفهمم چرا باید در جشن تکلیف دختر شهید هسته ای رهبرمان باشد که دل دخترکی در چند قدمی تلویزیون خانه یشان بگیرد ؛ تلویزیونی که قرار بود شادیِ کنار خاله سارا و خاله شادونه بودن را به خانه بیاورد ؛ خانه ای که خیلی وقت بود سرپرستی نداشت .

۹۴/۰۶/۱۸

نظرات  (۱۴)

دلت گرفت عزیزم؟ 
پاسخ:
من نه چون تو این دوره خیلی برام مهم نیست فقط دختری خیلی دلش گرفت من غم رو تو چشمهاش دیدم اصلا لازم نبود حتی بم بگه درصورتیکه گفت :|
۱۸ شهریور ۹۴ ، ۲۲:۳۲ وحید محمدیان

اینا چیشون درسته که این یکیش باشه!

پاسخ:
من از بقیه کاراشون سردرنمیارم اما غم نشوندن به دل دختری :|
۱۸ شهریور ۹۴ ، ۲۲:۳۳ وحید محمدیان
البته فکر نمی‏کنم چیزیم از دست داده باشه
پاسخ:
توی زندگی مجبوری یچیزایی رو از دست بدی تا ارزشمندتری رو بدست بیاری :|
واقعا منم درک نکردم ! این توجهات ..
پاسخ:
توجهات بیش از حد ... هر دو طرف بزودی از این رفت و آمدها خسته میشن !
۱۹ شهریور ۹۴ ، ۰۸:۴۵ ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل حافظی ( ◕ ‿ ◕ )
باهات موافقم
پاسخ:
ممنانم :|
می‌شه نظرم یک دقیقه سکوت باشه؟
پاسخ:
گاها سکوت خوبه اینجا رو باید سکوت کرد !
کار خوبیه که به حال یه دختر شهید رسیدگی کردن.نه؟
اما از با نمایش دادنش دل اونایی که ندارن رو گرفت.به فکر این چیزا نیستن که!!
پاسخ:
کی میگه کار بدیه ؟ که برای دخترهای بی بابا دست محبت به سرشون بکشیم ؟ اونهم محبت پدرانه !
اما مگه این دختر با آرمیتا چه فرقی میکنه ؟ جز اینکه شاید آرمیتا پدرش دانشمند بود اما این دختر پدرش کارگر بود .
جامعه به هردوی اینا نیاز داره !
به جامعه ی کارگرها توجهی نمیشه متاسفانه :(
با نفس کار مشکلی ندارم و برای نمایشش هم صوبتی ندارم فقط اگه این کار فراگیر باشه بهتره !
دل هیچ دختری نباید از بی پدری بشکنه :(
مسایل بالا دستی پیچیدگیای زیادی داره که نمیشه اینجا در موردش بحث کرد :)
پاسخ:
فقط خواستم بگم مرده پرست نباشیم :|
چه زود بزرگ شد! 
پاسخ:
آرمیتا رو میگی دیگه ؟ آره تا چند سال دیگه جواب کنکور و خبر ازدواجشم پخش میکنن :|
منم زیاد موافق نیستم ...
توجه لازمه اما تا این حد وارد شدن تو جزئیات ...!
پاسخ:
سلام :)
دقیقا از چی ناراحت شدید؟ گفتید رهبر در مراسم جشن تکلیف آرمیتا شرکت کرده؟
پاسخ:
از اینکه دستگاه های بالا بی عدالت رفتار میکنن به مردم رسیدگی نمیشه ولی مردم همچنان پایبند هستن به دینشون به کشورشون هنوز امید دارن!
این فقط یک نمونه اش بود !
اگر اعتراض شما مربوط به حضور مقام معظم رهبری در مراسم جشن تکلیف «آرمیتا» است باید خدمت شما عرض کنم که چنین خبری نادرست است و ایشان اصلا حضور در آن مراسم نداشتند.
پاسخ:
اون خبر رو که اکثر خبرگزاری ها منتشر کردند اما این خبر شما رو نمیدونم !
خانم محترم! دوباره مراجعه کنید وببینید هیچ خبرگزاری درباره‌ی حضور رهبری در مراسم جشن تکلیف آرمیتا، حرفی نزده و این فقط برداشت اشتباه شما بوده که سبب به اشتباه انداختن خوانندگان این وبلاگ هم شده. انصاف و ایمان حکم میکند که اصلاحیه‌ی این پست خودتون را منتشر کنید و همه‌ی کسانی را که به اشتباه انداختید را هم مطلع کنید.
پاسخ:
آقای محترم حضور حتما وجود ایشون در مراسم نیست همین که تحفه ای فرستاده باشن میشه دست محبت غیر از اینه؟ من مشکلی با نفس کار ندارم فقط باید رسیدگی فراگیر بشه خیلی از خانه ها بی سرپرست هست دختر دم بخت بی پدر هست و خیلی مشکلات دیگه چاره سازی باید کنند این چیزها دل آدم ها را تسکین نمیدهد. و اگر به کامنت دوستان در خبرگزاری ها دقت کنید میبینید افرادی رو که با این قضیه مشکل داشته اند.
خبر رو همه مطلع هستند و مطمئنم وبلاگ نویس ها اونقدری فرهیخته باشند که منظور من را فهمیده باشند !
متوجه‌ی اشتباه خودتون شدید اما شجاعت بیان آن را ندارید. شما معترض بودید که چرا ایشان در آن مراسم، حضور داشتند ولی الان متوجه شدید که حضور نداشتند ولی باز حاضر به اصلاح حرف خودتون نیستید. شما که ادعای تنفر از «بی عدالتی» دارید باید بدانید که خودتان مرتکب بی‌عدالتی شدید و خبر کذبی را دستمایه‌ی قضاوت خود و تشویش ذهن دیگران کرده‌اید و حالا هم که متوجه‌ی اشتباه خود شدید بازهم حاضر به پذیرش آن نیستید. خب بگذریم! ...
شما از کجا میدانید که چنین اظهارمحبت‌هایی به دیگران انجام نمیشود؟ بنده همین محبت‌ها را از سوی ایشان، در حق افراد فراوانی دیده‌ام. افرادی که حتی یتیم هم نبوده‌اند اما بخاطر مشکلاتی که داشتند نیاز به رسیدگی داشتند.
پاسخ:
ببخشید سرکار آقا من مریض نیستم که خبر رو نشنیده منتشرش کنم!
درضمن اگر شما کمی جبهه نگیرید درمقابل من نسبت به فرد مورد علاقتون میتونیید ببینید که نوشتم پیرو حزبی نیستم و با نفس کار مخالف نیستم و دوست دارم که محبت بین مردم رواج داشته باشه و فقط محدود به افراد خاص نباشه و من بیشتر گرفتاری و نرسیدگی دیدم !