ذائقه جات

من مادرم را دوست دارم

جمعه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۴، ۰۳:۵۰ ب.ظ


سلام دنیل عزیز !

در مدت این سه روزی که مهمان خانه گرم و خانواده صمیمی ات بودم دلتنگی و دوری از مادر امانم را برید ؛ متوجه شدم که هرچقدر هم که قرار باشد مستقل باشم وبرای خودم یک سوار پیدا کنم هیچ چیزی جای محبت و دلسوزی های مادر را نمیگیرد . از طرفی هم محبت های تو و خانوداه عزیزت مرا از عالم لجبازی جوانیم بیرون کشید و تلنگری بود برای هشیاری از خواب غفلتم و نخواستم بدون خداحافظی رفته باشم .

کره اسب سه روزه ی تو : استفن !

۹۴/۰۶/۱۳

نظرات  (۱۶)

عجب مامانی اسبه... اسمش رو هم نمی نوشتی معلوم بود پسره.
:)
هشتگ#اسب ها هم دلشان برای نامه نویسی تنگ میشود حتی!

پاسخ:
بنظر من اما دختر بود ولی برای پیش گیری از هر برداشتی هم کره اسب و هم سوارش رو یک جنس درنظر گرفتم :|
#اسب_ها_دوست_داشتنی_هستند :))
معلومه که دلشون تنگ میشه ^_^
با کره اسب چیکار داری آخه :)))
پاسخ:
خودش اومد جلو چشمم :))
به وبم سر بزنید
پاسخ:
اگه بتونم حتما :|
ای جان چه عکس قشنگی :))
نوشته هم عالی بود ؛ )
پاسخ:
:)) نگاه تو عالی بود ؛)
کره اسب ۸-۸
پاسخ:
دوست داشتنین ^_^
۱۳ شهریور ۹۴ ، ۲۰:۱۵ فاطیما کیان
ای جانم ^_^
پاسخ:
جانت بی بلا فاطیمای مهربون :)
آخی ^_^
پاسخ:
^_^
اوخی، چه عسله 3>
پاسخ:
:)

مادر برای همه بزرگ و عزیزه

حیوان و انسان هم نداره :)

پاسخ:
مادر یک فرشته است روی زمین بین آدمها :)
چه عکس قشنگی :) جالب بود
پاسخ:
:)
منم مادرم و دوست دارم :))
پاسخ:
تنها رفیق شفیق من مادرمه :))
اسب یه دست سفیده و یه دست مشکی بیشتر میدوستم :دی
پاسخ:
من خودم اسب مشکی با موهای سفید رو دوست دارم اما برای تناسب بین تصویر و نوشته این خوب بود :)
۱۵ شهریور ۹۴ ، ۱۶:۰۴ آقای سر به هوا ...
چقدر خوبن این نژاد پا کوتاه !
پاسخ:
خیلی :) و خیلی دوست داشتنی :)
خیلی نازه :)
من اسب ها رو دوست دارم.خیلی دلم می خواد برم سوارکاری :) در کل اسب حیوان نجیبی است
نوشت ات قشنگه.از زبون اسب گفته شده.خیلی جالبه

پاسخ:
اوهوم :)
:)
۱۵ شهریور ۹۴ ، ۱۶:۳۵ خانوم زرافه
واقعا زیبا بود :))
پاسخ:
نگاهت زیبا بود :)
سلام...
شما هم لینک شدید...
مطالبتون رو هم دنبال میکنم....
پاسخ:
سلام
مچکرم  ...
لطف میکنید ...