ذائقه جات

حبیبم میشود بیایی غیرتی شوی؟

چهارشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۴، ۰۵:۳۰ ق.ظ

اول اظهار میکند شما محترمید بعد از بابت اینکه وقتتان را میگیرد عذرخواهی میکند میگوید مزاحم نیستم اما برای یک ساعت همبستری میخواهمت و اصلا پولش مهم نیست . در ادامه پایه بودن شما را سوال میکند و میگوید اهل تهران است .

محترم ؟ لجن جان به ادامه اش دقت کردی ؟ وقتش را نمیگیری فقط یک ساعت طی ده مرحله میخواهیش برای چه ؟ رضایت خدا که در کار نیست ؟ هست ؟ تو آدمی یا حیوان ؟ پولش مهم نیست ؟ نرخ ها چگونه است ؟ گران شده یا بخاطر لغو تحریم ها ارزان ؟ ببینم در فکر یک کار و کاسبی هستی ؟ عجب تجارتی ! ببینم مسافت هایی که تا تهران زیاد هستند را چگونه انتخاب میکنی ؟ دور باشد برایت سخت نیست ؟ این فاصله زمانی را چگونه تاب میاوری ؟ تابحال کلمه ای بنام شرافت به گوشت خورده ؟ ناموس چی ؟ داشته ای ؟ تابحال عکس دختربچه کنارت که یک دو سه عکس گرفته ای را دیده ای ؟ تابحال به بزرگ شدنش فکر کرده ای ؟ از مرد بودنت همین یک ساعت همبستری را داری ؟ هی کودن بیدار شو ! تو داعش روحی ، تو دزدی ، غارتگر پاکدامنی ها هستی . 

۹۴/۰۶/۰۴

نظرات  (۱۹)

حرفی ندارم :|
پاسخ:
برای من ، برای آرامش دل من کمی حرف داشته باش :(
یه مورد این‌جا داشتیم مزاحم مشتری ما شده بود بهش گفتم اگه همین کارو یکی با ناموس خودت می‌کرد چی کارش می‌کردی؟ گفت شکمشو سفره می‌کردم! گفتم من دیگه حرفی ندارم...
پاسخ:
یعنی باید روی این آدمها بالا آوورد ... خیلی بی رحمن !
بی شرفی بعضیا اونقدر زیاده که با کلمه نمیشه گفت !!!!!!
پاسخ:
واقعا نمیشه ترنج ...
اصلا دست و دلم میلرزید وقتی مینوشتمش ! واقعا چه راحت دل میشکونن :(
۰۴ شهریور ۹۴ ، ۱۲:۰۲ فاطیما کیان
هه ! اول میگن محترمی بعد که طرف میگه گم شو کثافت و اینا بهش میگه جند-- آدم نیستی و ...دنیای کثیفیه ...
پاسخ:
لیاقت گفتن گم شو کثافت رو هم نداره ... دنیا کثیف نیست بعضی از آدمهاش با کثافت کاریشون به گند کشیدنش !
۰۴ شهریور ۹۴ ، ۱۲:۰۸ لولا پالوزا
حالم بهم خورد از آدم تو این متن :(
پاسخ:
واقعیت داره :( 
۰۴ شهریور ۹۴ ، ۱۲:۴۰ رها مشق سکوت
چه اعصاب خرد کن، خیلی حالم بد میشه این چیزا رو میشنوم 
پاسخ:
واقعا آرامش برهم زنن ... من از اینکه باعث این شدم عذر میخوام ... چاره ای نداشتم :(
چه لجن هایی پیدا میشود ...
پاسخ:
عصبی بودم و یچیزی نوشتم ... لجن فایده هایی هم داره اما ایشونو نمیدونم :|
:| چقد کثیف!
پاسخ:
فک میکنم از نوشته هم کثیف تر باشه :|
چقدر متعفن و نفرت انگیز هستن این آدمها...
پاسخ:
از دلی که این وسط میشکنه .... بی رحمی تمامه :(
هوففف...
پاسخ:
آبی جانم دلم از دنیا گرفته :(
بسی بی اعصابی دیده میشد این وسط :|
با این جور نامردا نباید حرف زد اصن :|
پاسخ:
خوبه که متوجه بی اعصابی شدید :|
حرف ؟ لیاقت هیچی هم ندارن اینا !
 سلام شما به انجمن متفاوت ما دعوتید
تفاوت در انجمن ما معنا پیدا میکنه
http://moheb36.rozblog.com
همین امشب یه مورد رو تو راه برگشت به خونه دیدم. از همین دست مزاحمت ها.
پسر با موتور مزاحم دختری شده بود که بنده خدا معلوم نبود داشت از کجا برمیگشت این موقع.
یه لحظه که خودمو جای دختره گذاشتم به خودم گفتم با خودش چه فکری میکنه و چه حس بدی داره تو اون لحظه.
به غیرتم هم برخوردها. اما وقتی هیکل پسره رو دیدم فیتیله غیرت رو کشیدم پایین.
پاسخ:
بنظرت این مزاحمت بود ؟ این دستبرد بود ... دزدی به شرافت انسانها :|
همه جای دنیا بی امنیتی میباره .
خیلی دوست دارم به این نادیده گرفتن ها منطقی نگاه کنم ولی واقعا نمیشه . 
ادم های مزاحم خیلی چیزها را از ادم می گیرند . .....ارامشی که نداریم ...
پاسخ:
بدهکاریهای کلونی دارند اینها !
۰۴ شهریور ۹۴ ، ۲۳:۰۲ یک مردِ جدّی
:-0
پاسخ:
: ((
جاست اوغ 
ببخشید من فک میکردم شمارو دنبال میکنم :"-0
هی میگم چرا آپ نمیکنه عذر
پاسخ:
دقیقا فقط اوغ :|
شما ؟ میم جان خودمونی تر یکم :))
چقدر جنتلمن! 
کاش لااقل این قدر ترسو نبود و پشت ادب و متانت قایم نمیشد
پاسخ:
اصلا این همه ادبش منو تحت تاثیر خودش قرار داد !
آره واقعا :|
پاسخ:
-_-