ذائقه جات

سنگ ِ شهاب

يكشنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۵۵ ق.ظ

در واقع موضوع شایعات اخیر این بوده که شهاب بعد از جریاناتی از سنگش عصبانی میشه و تصمیم میگیره دیگه اونو نداشته باشه ؛ بنابراین اونو با همون عصبانیت پرتش میکنه ، از قضا میفته تو کره‌ی زمین ما . اون نورُ سرعتُ حرارتُ شتاب ِ سنگ هم ناشی از عصبانیت شهاب بوده .

۹۴/۰۵/۱۱

نظرات  (۱۹)

عه من فک کردم که خدا عصبانی شده
پاسخ:
خشم خدا؟!
نه بابا ! شهاب جان عصبی بوده :D
من اصلا در حریان این شهاب سنگ نبودم ..خخخ
پاسخ:
من در جریانت گذاشتم :D
:-O
پاسخ:
:D
بعله اینجوریاس !
حالا شهاب کیه؟ :D
پاسخ:
نمیدونم کیه ولی از پرتاب سنگش معلومه خشم شبی یه چیزی تو این مایه هاس :D
۱۱ مرداد ۹۴ ، ۱۴:۳۰ فاطمه صادقی
اوووو
خبر گزاری زینب:شهاب ها نیز عصبانی میشوند:))

یو آر پرفکت:)
پاسخ:
آفرین آفرین :)
بلی بلی :D
انگار همه چی این روزا عصبانیه ...
جدیدا یه رمان میخوندم اسم شخصیت اصلیش شهاب بود ، همینقدر عصبی ...
پاسخ:
میبنی اینا همش نشونس :D
چرا ایمان نمیارید به من ؟!!! :D
منم خواستم دوباره سنگشو پرت کنم بخوره تو مخش پیداش نکردم
پاسخ:
خوب شد پیدا نکردی وگرنه جنگ حهانی سوم در راه بود والا :D
خخخخخخخخخخ باحال گفتی:)
پاسخ:
خواهش میکنم باحالی از خودتونه :)
۱۱ مرداد ۹۴ ، ۲۱:۲۵ یک مردِ جدّی
عجب!
پاسخ:
آره دیگه اینجوریاس :D
یاد همخونه افتادم!!!!:/
پاسخ:
آخ آخ آخ راس میگی ! یادمه خیلی عصبانی بود شهاب :|
۱۲ مرداد ۹۴ ، ۱۹:۵۹ نیمه سیب سقراطی
من که یه مدت تو ترک تکنولوژی بودم و اصلا متوجه این شایعات هم نشدم !
پاسخ:
منم تو اخبار ساعت 10 شنیدم خب :|
۱۳ مرداد ۹۴ ، ۱۰:۴۶ آلبرت کبیر
کی کجا چی ؟؟؟ تشریح کن دقیقا :|
پاسخ:
ای بابا!!! دقیقا نمیدونم کجا فقط از اخبار شنیدم هی مردم میگم بابا ما خودمون دیدیم سنگ رو مسئولین و علما قبول نمیکردن ولی زینب نیوز یجور دیگه تحلیل کرد :D
۱۳ مرداد ۹۴ ، ۲۲:۴۱ آلبرت کبیر
بیا یه تحلیل از نوع آلبرتی هم روش ارائه بدم حال کنی :)))

پاسخ:
منتظر بودم :)
خخخخخخ
ایول
پاسخ:
:D
به خودت :)
۱۵ مرداد ۹۴ ، ۱۴:۴۲ ماسال نیوز
موفق باشید
پاسخ:
سلامت باشید شما هم .
سلام علیکم
لطفا در جهت حمایت از وبلاگ شهید مدافع حرم محمدحسین مرادی لینک وبلاگ شهید را در جایی مناسب در وبلاگتان قرار دهید
منتظر شما جهت حضور در وبلاگ شهید هستیم
عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
۲۰ مرداد ۹۴ ، ۱۱:۱۲ اقای روانی
چه باحال :) فکر جالبی بود
پاسخ:
^_^
۳۰ مرداد ۹۴ ، ۲۳:۴۶ کروکودیل نیمه فمنیست
درک کردن کار سختی هم نیست... کافیه یه چیزایی برای تو هم اتفاق افتاده باشه ...
روزای خوب برنمیگردن.میشه تکرارشون کرد اما شب شراب دوباره بامداد خمارو داره ... دوباره همین حسا تکرار میشن ... لحظه ب لحظه
پاسخ:
دقیقا !
این کامنت برای مطلب " نتیجه گیری با خودتان " هست؟ اگر هست جواب زیر برای شماست :))
و حالا بنده میتونم عنوان نتیجه گیر مشابه المن رو به شما بدم . دقیقا همون چیزی که من فکر میکردم :))
گرچه نمیشه قضاوت کرد اما بنظر من باید این خانم نقش رو بازی میکرد و با اجرای خوبش و در ادامه آینده خوب شغلیش نشون میداد که تغییر کرده و از اون دلبستگی به گذشته رها شده و ترسی نداره :)