ذائقه جات

یا شافی ...

پنجشنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۴، ۰۶:۴۱ ب.ظ


سرنوشت ، گزینه دوری میان من و تو را تیک زد. دلتنگی ها بماند ... دلشوره ها بماند اما لبخندهایت توی عکسها شوری ِ اینهمه فاصله را میگیرد . راستش شیرینی ِ فاصله ی دو ساعتی مان همین است که پشت تلفن با صدای من بلبل زبان شوی و صدایت قلبم را از شعف پُر کند. بهانه ی تمام دلخوشی ها! کجا رفته است آنهمه نشاط؟ کجای این جهان خنده هایت پنهان شده است؟ بیمارستان بخش اطفال اصلا جای خوبی برای ملاقات با هم سن و سالانت نیست ... 

.

.

.

پ.ن : میشه توی دست هاتون نور جمع کنید و به قاصدک ها سفارش کنید تا برسوننش پیش غزل؟

۹۴/۱۲/۰۶

نظرات  (۱۸)

۰۶ اسفند ۹۴ ، ۱۸:۴۹ یکـــ بلوطــــ
خدا شفاش بده ایشالله
چشم... :(
خیلی ناراحت شدم، ایشالا که هر چی زودتر سلامتیش رو به دست بیاره...
قابل باشم دعا میکنم ، ایشالا بزودی خوب ِ خوب میشن خانم کوچولو :)
از ته قلب آرزو می کنم خیلی زود خوب بشه و برگرده خونه.
از وقتی خواهرزاده ام به دنیا اومده گریه و ناخوشی هیچ بچه ای رو نمی تونم ببینم.
ای جونم به غزل کوچولو
خدا ان شاالله. خودش حال این خانوم کوچولو  رو هرچی زودتر خوب کنه....
الهی الهی الهی
:*
ای جانم خدا حفظش کنه :)))

+حتما زینب جان.
۰۷ اسفند ۹۴ ، ۰۱:۳۶ یـک مـعــلـم . .
ای خدااااا . . ^ـ^
چقدنازه این دخملی ~ـ~
ماشاءالله . .
.
الهی که درپناه خدای مهربون، سالم وسلامت باشه . .
.
برای غزل بانو ^ـ^

ای غزل، ای هدیه از سوی خدا
ای تو تنها عشق من در لحظه ها!

ای صدایت بهترینِ نغمه ها
نقش تو نقشی ز آیات خدا!

ای که ناز خنده ات دل می برد
چشم آهویت ز ما دل می برد!

گریه ات آتش به جانم می زند
نیشتر کآن بر روانم می زند!

ای غزل چشم سیاهت مست مست
از وجودت هست ما گردیده هست!
 
از خدا خواهم تورا یاری کند
از بلا حفظ و نگهداری کند . .

از خدا خواهم تورا یاری کند
از بلا حفظ و نگهداری کند . .
(شاعر:رضافلاح)
.
الهی که درپناه نور محبت الهی همیشه سالم وخندون باشه ^ـ^
من گریه کردم پای این پست
اول فک کردم الانه که بگی عمه قربونش...خاله به قربونش....
نه جای خوبی نیست اصن....
اللهم شف کل مریض.....
بر می گگرده خونه با همین خنده ها....
خدا حواسش به همه ادم ها به بچه ها هست ...
خوب میشه زود ...زود ...
۰۷ اسفند ۹۴ ، ۲۳:۰۵ حانیه رحمانی
ای جان دلم...
حتما دعاگو هستم:)
حتما حتما ...
۱۳ اسفند ۹۴ ، ۱۶:۱۰ آقای سر به هوا ...
چه با مزه اس این فندق <3
ای جونم به اون خنده های نخودیش :)
خدا خودش حواسش هست به این فرشته ها زینب جانم....
نبینم غمت و رفیق
پاسخ:
جونت بی بلا رفیق 
طبق قانون بقای غم ... غم از روزی به روز دیگه منتقل میشه :|
۱۵ اسفند ۹۴ ، ۰۰:۵۳ کروکودیل نیمه فمنیست
حاضرم همه درداشو قبول کنم که دوباره همینجوری بخنده... بخش اطفال مال بچه ها نیست
خدا پای هیچ بچه ای رو به بیمارستان بازنکنه...
پاسخ:
الهی آمین
ای جان دلم.. :(
الهی ک هر چ زودتر حالش خوب میشه
امیدوارم حتی الان ک دارم این کامنتو میذارم حالش خوب خوب شده باشه...
پاسخ:
جانت بی بلا 
خوبه الآن :)
خداروشکر :)
خوشحالم کردی عزیز :)
۲۰ اسفند ۹۴ ، ۰۳:۲۰ خانوم ِ لبخند:)
یه بغل برای تو زینب جانم...یه بغلِ محکم... برای جبران دل تنگیا...

این خوشگل خانمِ توی عکس هم انشالله حالش خوبِ خوب باشه:)

پاسخ:
من خوشبختم که آغوش تو واسم بازه :))

خوب شده غزل :)
یاد دختر خالم افتادم
:((((
واسش دعا کن لدفا
پاسخ:
الهی که حالش خوب بشه .