ذائقه جات

به اندازه زیباییت آرامم

جمعه, ۲۷ آذر ۱۳۹۴، ۱۲:۴۹ ق.ظ

تنهایی راه و رسم خودش را دارد. گریه دارد، هرچه از اندوه درونش شرح دهم کم است اما غم هایش آدم ساز است. ظاهرت هرچند ناخوشایند؛ هرچند نحیف و زشت اما روحت ... اما روحت در هیچ چاردیواری جا نمی شود، آستانه تحمل هیچ سنگفرشی به هیبت آن نمیرسد. آرامشی دارد که تو را صبور نگه میدارد چرا که وقتی قلبت بیمار فرشته ای باشد چشم میبندی و اشکی از گوشه چشم و قرآن که باز میشود قلب قرآن تلاطم های دل بی قرارت را خاموش می کند.

+یس والقرآن الحکیم ...

+معلومه حالم خوبه؟ بیاییم برای حال خوب همدیگه دست به دعا شیم.

۹۴/۰۹/۲۷

نظرات  (۱۰)

خداروشکر :)
آره دعا کنیم :)
پاسخ:
باتشکر از شما :*
خداروشکر که حالت خوبه زینب جان..ایشالا همیشه خوب باشی عزیزم :)))
پاسخ:
سپاس فراوان از نگار جانکم :**
۲۷ آذر ۹۴ ، ۱۴:۰۸ یـک مـعــلـم . .
باسلام وتقدیم احترام،
.
دعا میکنم تا دعایـت بگیرد ،
تنت عطر و بوی شقایق بگیرد . .

دعا میکنم گرمی لحظه هایت،
میـان غبـار حقایق نمیرد . .

دعا میکنم تا طلوعی دوباره،
دلت از غروب دقایق نگیرد . .

**
دعا میکنم بر لبت گل نشیند،
واز سینه ات مرغ غم پر بگیرد . .

دعا میکنم زیر باران چشمت،
هزاران گل عاشقی سر بگیرد . .

دعا میکنم مست احساس باشی، 
وشـب از تو ساغـر بگیـرد . .

**
دعا میکنم تا دعایت بگیرد؛
دعا میکنم تا دعایت بگیرد . .


(شعرازآمنه نوزاد)
.
درپناه خدای مهربون باشید :)
پاسخ:
ممنونم خیلی ممنونم :)))
خدا یعنی انتهای آرامش ..
خدا یعنی عشق ...
خدا یعنی همه چی ...

پاسخ:
یعنی خیالت راحت ...
۲۹ آذر ۹۴ ، ۱۲:۳۹ آقای سر به هوا ...
دعا خیلی حس خوبی به آدم میده .
آرامش مطلق ...
پاسخ:
آرامش دعا از رسیدن به خواسته خیلی وقت ها خواستنی تره چون بخدا نزدیکترمون کرده و اون لحظه مون رو نور پاشیده بش :)
۰۶ دی ۹۴ ، ۲۳:۳۵ ماه بانو
خوش حالم ب خاطر حال خوبت:)
چشم دعات میکنم...دعام میکنی؟؟؟

+خیلی حس خوبی داش:)
پاسخ:
حتما دعاگوت هستم عزیز دل :))
+به خوبی تو که نیست، هست؟
۰۷ دی ۹۴ ، ۰۲:۱۲ هاتف هاتف
صد درصد هم همین است ...
کاملا ..
تنهایی گاهی شروع دوبارست .. فقط چرا شما پست جدید ندارید؟
پاسخ:
تو راهه :)
۱۳ دی ۹۴ ، ۱۵:۴۵ ✿شمیم زندگی✿
:)
پاسخ:
:)
من یس زیادی دوست دارم
همیشه خوندی احساس میکنم خدا دست گذاشته رو قلبم...اروم میشم
:)
پاسخ:
هووم همینطوره :)
۲۷ دی ۹۴ ، ۱۳:۵۲ آوو کادو
امیدوارم خدا حال همه رو خوب نگه داره :-)
پاسخ:
منم امیدوارم :)