ذائقه جات

عزیزم کجایی؟ تو بی من کجایی؟

جمعه, ۱۳ آذر ۱۳۹۴، ۰۸:۰۰ ق.ظ

زمان هایی قبلتر از این موقع که بودی از تو نوشتن، برای تو خواندن، بخاطر تو مردن راحت بود . قبلتر که هوای عشق و عاشقی آفتابی و داغه داغ بود بردن نامت بهترین قافیه ساز شعر جهان بود؛ بودی و بودنت باور بود. نگاهت از دورترین نقاط جهان میدرخشید؛ گرمای محبتت همراه تگرگ ها، باران و برف ها بسویم روانه میشد. شعله ی تمام اضطراب ها به دست حرف های تو خاموش میشد؛ کلید روشنایی شب های تاریکم تو بودی. دیدنت کنار درخشان ترین ستاره آسمان ساده ترین معمای شب بود. تو بودی و تو بودی و تو بودی ... 

۹۴/۰۹/۱۳

نظرات  (۱۲)

۱۳ آذر ۹۴ ، ۰۸:۲۰ یـک مـعــلـم . .
سلام،
.
به قول شاعر . .
تا "تـو" بودی در شبم، من "ماه تابان" داشتم،
روبروی چشم خود، "چشمی غزلخوان" داشتم؛

حال،اگر چه هیچ نذری،عهده دار وصل نیست،
یک زمان پیشآمدی بودم که امکان داشتم،

ماجراهایی که با من زیر باران داشتی،
شعر اگر می شد،قریب پنج دیوان داشتم؛

بعد تو بیش از همه،فکرم به این مشغول بود،
من چه چیزی کمتر از آن نارفیقان داشتم؟!

ساده از «من بی تو می میرم»گذشتی،خوب من!
من به این یک جمله ی خود،سخت "ایمان" داشتم

من به این یک جمله ی خود،سخت "ایمان" داشتم . .

پاسخ:
سلام
شعر بجایی بود ممنونم :)
۱۳ آذر ۹۴ ، ۰۸:۵۴ مترسک ‌‌
:(
پاسخ:
:(
بود تلخ ترین کلمه ایست که میشناسم، کلمه ای برای ترجمه تمام حسرت دنیا ، بود یعنی دیگر نیست ، یعنی تو ماندی و حجم سنگین تنهایی ، یعنی صدایی که هرگز نخواهی شنید ، بود یعنی تمام هست هایی که نیست شده ، یعنی یک جای خالی ، بود یعنی دیگر نیست .
پاسخ:
یعنی تو ماندی و حجم سنگین تنهایی حجم سنگین خاطرات .
:(

یاعلی 
پاسخ:
علی یارت :)
چقدر قشنگ بود این پست ؛ )

اگر هنوزم بود زندگی بهتر و دوستداشتنی تر میشد..
پاسخ:
:)

نخواستم به ماندنش فکر کنم وگرنه حرف زیاد بود !
ینی دیگه الان نیست ؟! :)
پاسخ:
نه دیگه ... بود!
عالی بود زینب جان :) قلمت عالیه
پاسخ:
قربانت به خوبیه شما نمیرسه :)
بودیم و کسی پاس نمیداشت که هستیم!!!
( الکی یعنی این متن خوشکلو واسه من نوشتی ) :)))
پاسخ:
ایشالا که همیشه باشی و از حضورت لذت ببریم :))
بسیار متن زیبایی بود و لذت بردم ...
دلتنگی همیشه درد دارد ...
پاسخ:
درد کهنه ی ادامه دار ...
هوای غشق ..
پاسخ:
نفسم میگیرد ...
زینب شهرزاد و ببین ... حتما ببینش
پاسخ:
قصد دارم .
دردم از یارست و درمان نیز هم...دل فدای او شود جان نیز هم...

متن قشنگی بود و از دل... :)
پاسخ:
هرچه از دل برآید به دل نشیند :)
ممنونم.