ذائقه جات

یافتم یافتم

دوشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۴، ۰۹:۲۹ ق.ظ

بنازم به این قدرت سرویس بهداشتی ؛ تمام راه های رفته رو برگشتم ، پالتوی گم شده ام را یافتم ، یافتم .

۹۴/۰۸/۱۱

نظرات  (۶)

خبر....خبر....
پالتوی گمگشته ب زینب بازگشت:)
موبارک است خانووووم:))
پاسخ:
:D
موووچکرم خانم :)
آورین :))
پاسخ:
:)
هوم؟ یعنی پالتو تو سرویس بهداشتی بود؟
پاسخ:
نه :))) یعنی این سرویس بهداشتی فکر آدم رو باز میکنه :)) تو اونجا یادم افتاد پالتوم رو کجا جا گذاشتم :|
خداروشکر که یافتی :دی
پاسخ:
:)
۱۴ آبان ۹۴ ، ۰۹:۴۴ ✿شمیم زندگی✿
عجب!!!
پاسخ:
اینجوریاس دیگه :دی
۱۶ آبان ۹۴ ، ۰۹:۱۱ هامون هامون

من گوشی ام را گم کردم :)

تا الانم هزار بار سرویس بهداشتی رفتم اما توفیقی اون تو حاصل نشده ...

خوش به حالتون :)

وبتون فشنگه ... لینکتون کردم که دنبال کنم مطالبتون رو ..

و اینکه ممنونم بابت کامنت :)

پاسخ:
یکی از شرایط یافتن اشیاء اون تو به خود آدم ها هم مربوط میشه که خوب تمرکز کنن ...
شما هم کمی دقت کنید پیدا میکنید .
مچکرم و شما هم لینک شدید .
خواهش میکنم :)