ذائقه جات

شرح بی پولی این دوران

سه شنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۴، ۰۵:۰۸ ب.ظ
حوصله ی کلاسهایم را ندارم ؛ یک درمیان صبح ها چشمانم باز میشود تکاپوی دانشجوها را میبینم اما هیچ اصراری برای رفتن پیدا نمیکنم دوباره چشم ها را میبندم میخوابم . حوصله ی بازگشت به خانه را هم ندارم . پشت تلفن صدای مادر مرا دلتنگ نمیکند ؛ انگار که قلبم ، احساسم ، زندگیم زامبی شده باشند . شدیدا" جایی میان انگشت میانی پاهایم و کف پاهایم احساس خستگی میکنم . از پوشیدن جین زانوهایم قفل میشوند و از نظرم انارگل هیچ زیبایی خاصی ندارد و حوصله خوش تیپ بودن را ندارم . از خوردن فست فود ها لذتی نمیبرم و حتی دلم برای ماکارانی های مادرم تنگ نمیشود . از خیر تمام بستنی های شیری شکلاتی دنیا میگذرم و کتاب خواندن بی معنی ترین کار دنیا میشود وقت هایی که پول هایم تمام میشوند .
۹۴/۰۷/۲۱

نظرات  (۱۱)

ای بابا ...
پاسخ:
ای بابا سه نقطه یعنی حال این روزهای من رو تجربه کردی درسته ؟
۲۱ مهر ۹۴ ، ۱۷:۵۸ مترسک ‌‌
الان همه اینا عوارض بی‌پولی بود یا بی‌پولی از عوارض اینا بود یا اینا همه هستن و بی‌پولی هم بهشون اضافه شده؟ :|
پاسخ:
اینا از عوارض بی پولی بودن!
تو باید خوب باشی ها زینب...
پاسخ:
خوووب؟ ... دقیقا نمیدونم تو چه وضعیتی هستم بی هدف بودن اصلا خوب نیست !
۲۲ مهر ۹۴ ، ۰۹:۵۰ هولدن کالفیلد
اصلا ماکارانی دل تنگی نداره که، آدم دلش برای ماکارونی تنگ میشه! :دی
پاسخ:
اون لحظه من یاد ماکارونی بودم ولی آبگوشت قیمه و قورمه و آلبالو پلو و ... هم میتونن بهونه باشن واسه دلتنگی :)
۲۲ مهر ۹۴ ، ۱۱:۵۲ فاطیما کیان
پول چیزیه که به آم حس آزادی میده
پاسخ:
وقتی هست نگرانی هات کمترن !
۲۳ مهر ۹۴ ، ۱۲:۵۸ فاطمه صادقی
عزیییییــــــــزم...
همه اینا به خاطر دورا بی پولیه؟؟
روزای خوب میاد ان شالله....

پاسخ:
من همیشه منتظر روزای خوبم ...
۲۳ مهر ۹۴ ، ۱۴:۵۶ آقای سر به هوا ...
امان از بی پولی ...
منم کلاس های صبح رو میخوابیدم :دی
پاسخ:
امان ... حوصله هر کاری گرفته میشه از من !
دو چشم پف کرده سر کلاسم :دی
بد دردیه این بی پولی! انگیزه و حوصله رو ازت می گیره. اصلا راکد می شی.آخ آخ آخ..
پاسخ:
اوهوم :(
مرسی درک !
لعنت به بی پولی :/
 درود بر حضرت ختمی مرتبت :|
پاسخ:
لعنت به بی پولی :/

۰۲ آبان ۹۴ ، ۲۲:۰۴ مهران جانی
خیلی قلمت مایوسه ....همه چیز که پول نیست ....همه کسانی که شادن پول دارند !!!!!

قطعا خیر! درسته که باهاش خیلی کارا میشه کرد و منم بدم نمیاد راستش ولی مثل الانی که نداریم تلاش میکنیم جذبش کنیم با تلاش و سپاس گزاری ....

با مطالب مشاوره ای آپم ..
پاسخ:

جاذبه ای که پول داره هیچی نداره فک کنم !
اما خب همش دنیویه و شادیش دوامی نداره اینا رو خوب میدونم اما فقط شرح بی پولی بود که یعنی مام آره ...
اخ انار گل ...نامرد ..
هی می روم اینستا عکس لباس هایش ار نگاه می کنم ..چرا این قدر گران است اخه ..!
روزهای بی پولی می گذره ..
پاسخ:
میشه تحمل کرد :|