ذائقه جات

دست کسی بهت برسه جونمم میدم

دوشنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۴، ۰۶:۰۰ ب.ظ


آدم جوگیری هستم و اگر دوستانم کار شاخی انجام دهند که سلول های کرمی [kermi] (!) بنده قلقلکشان بیاید و صدالبته اگر با شرایط عُرفی  و مالی اینجانب همخونی داشته باشد سریعا" مقدمات انجام کار مزبور را برای خودم ایجاد میکنم و تا جایی ادامه میدهم که لذتی برایم داشته باشد . حالا اگر من بین این جمع دوستانه ی مشاهده شده در عکس بودم احتمالا" از فشارهای زندگی به شغل سیگار فروشی رو مینداختم و بعد از اندکی سرمایه برای بروز استعدادهایم یک رقاصه میشدم و درنهایت برای کشورم جان میدادم . والسّلام انشاء تمام .../

+ عنوان هم از ترانه ی یکی از آهنگ های خندوانه میباشد .

۹۴/۰۶/۰۹

نظرات  (۲۸)

عجب.
پاسخ:
نتیجه گیری کن !
۰۹ شهریور ۹۴ ، ۱۸:۱۷ فاطمه صادقی
نه!!!!سرنوشت آدما چقد متونه پیچیده بشه اتفاقا عموی منم تو پمب بنزین کار میکنه!!
جمله از جناب خان
:دی
پاسخ:
فقط لبخند :)
خوبه دیگه..آخرش ختم به خیر شد :دی
پاسخ:
والا وگرنه باید پاسخگوی 30 نفر میبودم :D
جالبه 
پاسخ:
^_^
من نتیجه ی خاصی ندارم؛)
پاسخ:
جوگیر بودن یا نبودن مسئله اینست !
من نتیجه ی خاصی ندارم؛)
پاسخ:
جوگیر باشید :) کیف داره :)))
این مسیر رو معکوس نری صلوات...

پاسخ:
یعنی کدوم وری ؟ 
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
برای اینکه از اجرش استفاده بشه برای عاقبت فرستادمش :)
حالا کدوم وری میشه معکوس ؟
3 تا آدم با 3 تا سرنوشت جالب که خیلیم بهم ربط ندارن . هووووم
پاسخ:
و یه نفر که بین این سه تاست که خیلی جوگیره :دی
۰۹ شهریور ۹۴ ، ۲۲:۱۶ لولا پالوزا
خوده خدا عاقبتمونو مثل نفر وسط شهادت در راه خودش قرار بده :)
پاسخ:
آمین :)
با یه دست چن تا هندونه بلند نکن ... بشین کتاب ابراهیمی رو بخون که قرار بود بخونی :دی
پاسخ:
قرار رو تغییر دادم بر فرار :D
روی ماه خدا رو ببوس رو کلید زدم ، کتاب ابراهیمی هنوز به دستم نرسیده .
عه لیلا چه اخمو بوده قبلا :)))))))
جالب بود برام . دوستیِ بدون مرز بندی بچه ها خیلی خوبه
پاسخ:
جوگیری من چی پس؟ :|
عه یادم رفت بگم :)))))))))))))
قطعا اگه این روندِ رو به جلو رو همینطوری که نوشتی بری عالیه ... البت جز این هم انتظار نمیرفت از شما ;)
پاسخ:
:)))
خواهش میکنم شرمنده میکنی :D
کلید عالی مستدام :دی
پاسخ:
مچکر :))
۱۱ شهریور ۹۴ ، ۰۱:۴۸ فاطیما کیان
مثل اینه که اول حالش را از زندگی ببر بعدا حالا آخرت رو میشه با شهادت درستش کرد , یا نمک بود :)
پاسخ:
البته من منظورم این بود که خیلی از کارها تحت شرایط جو انجام میگیره و ادامه مسیر های جوطورانه اینجوره که دوباره به شاخه دیگه ای میپریم ولی نکته ی خوبی گفتی شما :)
خیلی جالب بود :)
پاسخ:
قربانت بوس بوس :)
۱۱ شهریور ۹۴ ، ۱۳:۰۱ سید علیرضا امین جواهری
قطعا اتفاق و تصادف 
مسیر زندگی هیچ کس را تعیین نمیکنه

پاسخ:
اون که بعله ، تمام راه هایی که پیش میریم نتیجه تمام تصمیمات و تلاش هایی بوده که انجام دادیم :)
۱۱ شهریور ۹۴ ، ۱۵:۰۳ صحبتِ جانانه
ای بابا

سلول کرمی چیه دیگه؟


پاسخ:
سلول هایی که به جان آدمی میفتند برای انجام کار مربوطه :D
چقدر عکس جای تامل داره ...
پاسخ:
سرنوشت و اینها ...
من عکاس عکس میشدم قطعا :دی
پاسخ:
خانوم عکاس باشی :))
کاملا پیداست که این یک عکس نبوده و این ها را از عکس های مختلف کنار هم گذاشتن.
پاسخ:
منبع عکس رو نمیدونستم صرفا برای عرض جوگیری نوشتم :دی
پیشونی، منو کجا میشونی!
پاسخ:
جاییکه خیلی دور از انتظار ما آدماس :|
۱۲ شهریور ۹۴ ، ۱۸:۰۹ آقای سر به هوا ...
چقدر جالب بود !
سرنوشت ها واقعا معلوم نیست ! خدا کنه همیشه خیر باشه برامون ...
آپــــم ، بدو بیا ...
پاسخ:
ایشالا عاقبت بخیری :|
عاقبت همه مون ختم بخیر بشه خوبه الهی آمین :)

پاسخ:
آمین :)
اره جالبه ولی خالی بندیه :))
پاسخ:
چی بگم :| عکس بی منبع خالی بندیه حتما دیگه ولی جوگیری بنده با سند مشهودست :)))
۱۳ شهریور ۹۴ ، ۱۲:۳۴ پارسا قلندر
دیدن عکست تمام سهم من است
از “تو ”
آن را هم جیره بندی کرده ام
تا مبادا
توقعش زیاد شود!
دل است دیگر . . .
ممکن است فردا خودت را از من بخواهد!

وبتون عالیه ب وب منم سر بزنید خوشحال میشم ♥
من اومدم شما رو قضاوت کنم. پست شما خزه.  :دى 
پاسخ:
عه وا شما تو شرایط من مگه بودی ؟ قضاوت بیجا نکن :D
خزی از خودتونه :D


+فهمیدم از اول فهمیدم که شوخی بود :)
سیگار فروشی سودش خیلی خوبه هاآآ :دی
پاسخ:
عه ؟ خوبه دیگه برای اندک سرمایه :D