ذائقه جات

خواب با گوشهای باز

دوشنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۴، ۰۹:۰۰ ب.ظ

منی که نه پول و نه جرأت لذت های رفتن به کافه با جمع های دوستانه (!) و نه ترتیب دادن مهمانی های شبانه و نه آوردن قاچاقی قلیون به خوابگاه و نه (بدستور مرجع قضایی این قسمت حذف گردید) رو دارم بجاش تخت طبقه بالایی سوئیت 222 اتاق 2 رو انتخاب میکنم و خودمو به خواب میزنم و میتونم حرف هایی رو بشنوم که بعدا" به عنوان خواب و رویا برای سرگرم کردن دخترها ازش استفاده کنم . یه همچین آدم خوبی هستم من :)

پ.ن : استراق سمع که نیست ؟ برای شادی مردم کار میکنم :D

۹۴/۰۶/۰۲

نظرات  (۱۴)

قلیون خودش یه شاخه هنری شده پس...
:-)
برم واسه ارشد...
پاسخ:
قاچاقی آووردنش به خوابگاه آره هنره خودش اونم دخترا :|
موفق باشی من از اینجا حمایتت میکنم :D
میدونستی 28 درصد دانشجوهای ایرانی قلیانی و 24 درصدشون سیگاری؟
انقدر که در چهار سال دانشگاه با دوستام کافی شاپ رفتم درس نخوندم :دی
حتا اگر استراق سمع هم باشه موردی نداره :)))
پاسخ:
کافه مخصوص تنها رفتنه ... شلوغ که باشه اون آرامش بهت منتقل نمیشه :)
بعله فتوا مورد قبوله :D راضیم ازت :)
۰۲ شهریور ۹۴ ، ۲۲:۰۹ هولدن کالفیلد
کافه رفتن که گرون نیست، یه بار بیا خودم میبرمت اصلا! :|
کافه های با تم مذهبی تر هم سراغ دارم تازه! ته ته حلال!
پاسخ:
کافه گرون نیست اما جمع های به اصطلاح دوستانه و مهمان کردن یک عده آدم سرخوش و گاها باعواطف بالا هم پول میخواهد دنبالش هم دردسر دارد !
کافه با تم مذهبی مگه داریم ؟ جایی رو میشناسم که حتی تو لیست منو قهوه هم ندارن چرا چون کله گنده ها گفتن عیب است اینها :| بعله من بیشتر صحبت نکنم که منو میان میبرن تو کافه ها ظرف بشورم :D
۰۲ شهریور ۹۴ ، ۲۳:۵۹ رها مشق سکوت
چون در جهت رضای مردم و نشاندن خنده به لب آنها میباشد مشکلی ندارد و حلال می باشد
D:
پاسخ:
باتشکر از فتوای جنابعالی :D
اصنم استراق سمع نیست :)))
پاسخ:
مچکرم از تصدیق شما :))
خدا ازت راضی باشه جوان که به فکر شادی مردمی ;)
پاسخ:
هدف ما جلب رضایت خدا و مردمه :D
اجرتون با خدا ...
خخخخ
پاسخ:
ریا شد ؟
خواهش میکنم :)))
پاسخ:
:)
۰۳ شهریور ۹۴ ، ۱۷:۵۸ فاطیما کیان
در راه رضای خدا گوش میدی دیگه ؟ :))
پاسخ:
بعله فاطیما جان ... ریا که نشده ؟
۰۳ شهریور ۹۴ ، ۱۸:۵۱ آقای سر به هوا ...
پاسخ:
دیگه کاریه که از دست فقیر فقرا برمیاد :))
بروز باشی پست بزاری قربانت ... ...
قلیون ..دختر ...:(((
تو کامنت ها خودم کافه با تم مذهبی ..هست بگردی پیدا می شه ..
مثلا اصفهان و تهران کافه کراسس هست ..من تهران را نرفتم ولی اصفهان خوب بود ..
اصفهان کافه هایی که بشه راحت یه ادم مذهبی بره زیاد است ..شهر شما هم حتما هست :))
کافه فکر کنم فعلا تفریح نسبتا ارزونی است ..
پاسخ:
آره متاسفانه :( خوبترینش قلیون موردات بدتر هم بوده :|
کافه بانوان هم هست ... یکبار هم رفتم ... جالب بود ، ایناهم مذهبی محسوب میشن ؟
درسته تفریح ارزونیه کافه ولی تو همون کامنت توضیحات اضافه رو دادم :)
۰۳ شهریور ۹۴ ، ۲۳:۰۱ لولا پالوزا
کافه با تعداد زیاد اون حس خاصو با به آدم نمیده 
با آدمای خاص خوب میشه رفت کافه ؛) که ما انسان خاص نداریم :)))

خب تو که نمیتونی جلوی امواج صوتی رو بگیری میان طرف گوشت دیگه:))
پاسخ:
مخاطب خاص هر آدمی خودش میتونه باشه ... با خودت برو جانم :)

علمیش هم ثابت شد دیگه :دی
اگر منجر به فحشا نشود و مفسده ای در پی نداشته باشد حلال است . :)))))))))))))
پاسخ:
منجر نمیشود و ندارد :) 
خیر هم هست ؟