ذائقه جات

من امروز ، 10 سال قبل

يكشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۲۴ ب.ظ
خیلی کلنجار رفتم برای اینکه اگر ده سال پیش برگردم دقیقا چه کاری انجام میدم اما دیدم که تنها قسمت خوش زندگی من همان کودکیم بوده و اصلا علاقه ای به تغییر آن نداشتم و بعدش به این فکر کردم که اگر اینجور نبود و خیلی مظلوم میشدم چه میشد؟ داستان خیالی 10 سال پیش یک دختر خیالی را نوشتم و دوس دارم دخترک خوشحال شود .
امروز روز دختر ، بیایید دل دختر بچه داستان رو با لایک هاتون شاد کنید :)



۹۴/۰۵/۲۵

نظرات  (۱۹)

من اگر به 10 سال قبل یعنی به 12 سالگیم برگردم هیچ وقت بابت هرچیزی حرص نمیخوردم..
روزت مبارک :))
لایک هم کردم :)
پاسخ:
ما یه دختر عمه داریم که میگه حرص نخور پسته بخور :)
ممنونم روز شمام مبارک
بازم ممنونم نگار جان :*
قشنگ بود :)
پاسخ:
ممنون فاطمه جان:)
اینو خونده بودم هااااا. هم پستت هم نوشته ت. فقط حال نداشتم نظر بدم گذاشته م سر وقت :))
الان وقتش شد :)))))))
پاسخ:
بعله :)))
ممنونم از همراهیت :*
لایک شدین. اما به شرط شیرینی.
پاسخ:
ممنون :) 
حالا اگه برنده شدم برای شیرینی هم فکری میکنم :)
خوبه؟
خوبه.
چند روزه دقت کردم مطلب هر چه بهتری خوندم منفی های بیشتری خورده. یه همچین مردمی هستیم ما.
پاسخ:
اصلا دقیقا نمیدونم اون منفی ها رو کی زده؟ من تا نوشتمو دیدم 6تا دیس لایک خورده بود :|
شاید یه نفر داره تلاش میکنه تا اون آیپد مال خودش بشه :)
خیلی هم خوووووب . روزت مبارک عزیزم
پاسخ:
ممنون ممنون :)
بح بح :)




روزمون مبااااااااااااااااااااارکااا 😊 
پاسخ:
:) لایک کردی؟[طلب کار الآیکون]
مبارکه :*
۲۶ مرداد ۹۴ ، ۰۹:۳۳ nafas sadat ......m

شهامت میخواهد

دوست داشتن کسی که خودت

میدانی هیچ وقت

هیچ زمانی

هیچ جایی

به او نمیرسی

۲۷ مرداد ۹۴ ، ۰۰:۳۹ فاطیما کیان
من از گذشته خوشم نمیاد برای همینم نمینویسم این چیزی که همه دارن مینویسن رو
پاسخ:
درسته گذشته ها گذشته اما یادآوری روزای خوبش شوق زندگی خوب تو آینده رو میتونه بده بهمون و روزای بدش بشن تجربه برای انتخاب راه درست تر تو زندگی !
خیلی وقتا به این فکر می کنم که با این آگاهی امروز برگردم به دیروز ..ولی نمیشه که :)

کودکیهامو دوست دارم..دلم برای اون موقع ها تنگ شده :)
پاسخ:
نمیشه اما میشه نوشت صرفا برای دست گرمی و شرکت تو مسابقه ؛)
منم بی نهایت دوسشون دارم:)
من دلم برای 10 سال قبل تنگ نمی شود ..هیج چیزی برای دلتنگی ندارد ..
کاشکی می شد ادم میدفهمید که 10 سال بعد چی میشه ..

پاسخ:
باید اینجور زندگی کرد "افسوس گذشته رو نخوریم و دست به دامان ای کاش ها نشیم ، نگران آینده ی نیامده هم نباشیم فقط در لحظه لحظه ی زندگیمون سعی و تلاشمون رو بکنیم برای شاد زندگی کردن"
خوندمش
خیلی خوب بود، خیلی
پاسخ:
ممنون :)
چقد خووب که شما پسندیدی :))
لایک کردم لایک کردم خیالت روتختی :))))
پاسخ:
مرسی مرسی :)
۳۱ مرداد ۹۴ ، ۱۸:۱۷ یک مردِ جدّی
عجب!

+لایک:-)
پاسخ:
عجب برای چی ؟

+ مچکرم :)
۳۱ مرداد ۹۴ ، ۲۳:۰۸ لولا پالوزا
امیدفارم که برنده شی دخترک :)
پاسخ:
قراره شیرینی بدم اگر برنده بشم :))
۰۱ شهریور ۹۴ ، ۰۹:۵۹ لولا پالوزا
عه؟پس بیشتر امیدفارم :)))
پاسخ:
آره اینجوریاس ... امیدوار باش دختر جان چون جشن بلاگری درراهه :)
ده سال پیش من داشتم دانشجو می شدم.
فکر می کنم تنها آدمی هستم که میگم کاش بیش تر درس می خوندم!
پاسخ:
اکثرا اگر به عقب بخواییم برگردیم میخواییم که بجای درس خوندن زیاد دنبال دوست داشتنی هامون بریم حالا شاید دوست داشتنی شما خوندن بیشتره درسته ؟
خوب بود. منم فرستاده بودم، فقط یادم نیست عنوانش چی بود، کدوم صفحه بود، چی شد اصلاً! الان ولی منتظرم جایزه بیاد دمِ در! :))))))))
پاسخ:
داستان من خوب بود ؟ جدی ؟ برای تجربه اول خوشحال بودم برای شرکت :)
عه عنوانش یادت نیست ؟ ای بابا چرا ؟ 
شرکت کننده ها زیاد بودن 5 هزار و خورده ای اوووووووه
به به پس منتظر شیرینی باشیم ؟